Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-07 23:02:39 följande:
    Ja, så länge man minns dem som nåt positivt så är det ju bra . Kan ju vara jobbigt ibland när det går FÖR fort också. Min kusins sambo födde i baksätet på bilen och tjejen andades inte. Snacka om panik! Uscha! Men de fick igång andningen när de kom fram och allt gick bra . Nej, lagom ska det vara .Du får ta och gå till din sambo . Jag ska nog gå och tjata på min sambo att vi ska sova. Han sitter vid datorn i källaren medan jag ligger i soffan med den bärbara . Vi är sociala vi !!
    hehe, vad sociala ni e min gubbe ligger och sover. han ska upp 3.30 i natt för han ska åka och fiska
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-07 23:04:25 följande:
    Ja, mitt vatten har inte gått nån gång, utan de har fått ta hål och då har det gått rätt fort. Skulle vara kul om det kan starta med att vattnet går den här gången... så länge vi är hemma ... Men bara det inte går så fort som med Ilon då. Men det kan det väl inte göra, för man måste ju hinna öppna sig också och det brukar ju kännas .
    det är en riktigt spännande upplevelse när vattnet går för då VET man att det är dags.
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-03-07 23:06:20 följande:
    Nähe, ska stänga av nu och krypa ner i sängen. Hoppas sambon vill göra mig sällskap...God natt på er!
    godnatt
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-03-07 23:18:19 följande:
    Har läst igenom tråden sen jag var inne senast, gick ju ganska fortÅhhhh, villervalla regnbågar............skall haButte: Skall du med och shoppa lollopard på måndag? Lagerrensning med start kl 11 50%
    mm, jag fick mailet. men jag kan nog inte. isabel fick feber ikväll...
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-03-07 23:20:51 följande:
    Har Ida t kommit till Bombom, skall ju dit imorgon och det hade varit skoj om det fanns....
    nä, det har inte kommit. kommer nästa vecka
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-03-07 23:25:00 följande:
    Men, då kanske jag tar en tur till Lindex istället, såg att de hade fått in en del fint
    ja, dom har fått in en hel del fint tyckte jag
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-03-07 23:28:05 följande:
    Hoppas att Isabel kryar på sig snabbt.Godnatt tjejer! Shoppa väl!
    tackKyssdet hoppas jag oxå. godnatt
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-08 08:23:38 följande:
    Villervallarea är ju inte fel... Hur är deras velourkläder? Stora?

här har jag strl 86 på lillebror
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2008-03-08 08:44:29 följande:
    här har jag strl 86 på lillebror
    armarna är invikta...
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-03-08 08:46:32 följande:
    Men tack! Hur stor är han?
    han är 77cm lång. kan ju tillägga att denna i strl 86 passar isabel som är 90 cm lång, men det funkar tack vare att där är dragsko i fotslutet. 74 kommer funka på din grabb men 80 kommer vara längre... men där är en hel del uppvik i armarna också...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9