Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah - SLUTA FRESTA MIG KVINNA! Jag har redan handlat upp klädpengarna i Mars ju

• Zvartaliljan

God kväll!
    Idag kom postis med paket från esmeraldaogko. En rosarutig heldräkt, en svartvitrutig topp/tunika och regnbågsklänningen från MOLO. Regnbågsklänningen var GIGANTISK i strl.92. Den är lika lång som suiten i 86!

Sen kom paket från freshmilk också med en superfin jeanskjol från ej sikke lej och den underbara röda kik-kidsuiten  Den satt som en smäck på Maia i 86! Alldeles perfekt och till och med några centimeters växtmån o hon växer ju inte så fort så den lär passa ett tag. Jag tror att vi upplever storlekarna olika också beroende på hur tajt den sitter, Maia är ju så smal så den t.o.m satt lite löst runt magen så hon fyller ju inte ut den där.

Har pratat med Eleraff o de har lagt undan en grön i 86 till mig nu Skulle ju egentligen tagit en i 92 då för o ha en som var lite stor men den hade visst någon jenny snott till en liten Ilon

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-03-04 17:36:26 följande:
    Tillbaka från middagen. Ingen rolig dock.Fin fina Milo i BT. Jag har nu bestämt mig, jag ska inte ha en sån även om de är sååååå snygga men jag är lite inne på samma som Lina, det där med att ta av hela vid blöjbyte. Mini är sur nog vid bytena.
    men dragkedjan går ju upp en bit i baken så man lätt bara behöver ta av byxbenen vid blöjbyte, prövade nämligen det precis
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-04 18:00:14 följande:
    BIIIILD TACK på lilla sötnosen i kik kid!!!
    Hon vill ju inte Ligger på soffan med snutten över huvudet...trött
  • Zvartaliljan
    MiAmor skrev 2008-03-04 18:13:44 följande:
    det kan inte vara så att regnbågsklänningen är tänkt att vara ankellång? synd isof, men en tanke bara..
    den är nog ankellång på en som har 104...denna är hellång till en som har 92. Den är alldeles för lång för Maia som har 86.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-04 18:05:20 följande:
    men lill fisan då. muta med en glasspinne eller nått

Mutade med en italiensk muffinsbar Som vanligt tog hon två bett o så var det bra med det men jag fick till en bild i alla fall

Älskar den röda färgen men längtar tills imorgon då jag får den gröna också Räcka ut tungan

Någon som vet vart jag kan hitta grårutiga tajts och/eller knickers från Molo för någonstans?

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-03-04 18:31:47 följande:
    ja, det fanns 92 på hippo
    hmmm...de ser väldigt vida ut. Tror du min speta verkligen kan ha dom? Jag får nog satsa på leggingsen istället...
  • Zvartaliljan

Butte
    Molos vanliga byxor är rätt stora på Maia i 92 ju Där sitter fortfarande 80 bäst. 92orna sitter uppe men är väldigt lösa i midjan och tanken är ju att maia blir blöjfri till sommaren så då lär de ju sitta ännu lösare...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9