• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

isold2003 skrev 2008-03-04 13:06:38 följande:
    Vad glad jag blev nu när jag kikade in på Rumba, den här färgen har jag inte sett förut, nu kan ju pojkarna få motorcykeltröjor ju!!www.rumba.se/Shop/Application/pgImgPopup.php..
    Mehhhh den har man ju sett flera gånger ju
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 13:08:28 följande:
    Ja, sällan man hittar bebiskläder på H&M tycker jag, så en sån blir nog bebis glad av . Har Ilons gamla gröna fina velourjackan från Katvig som också lär komma till användning, men den här är nog lite svalare. Åh, nu blir jag sugen på att gå igenom alla fina bebiskläder . Åh, har så mycket fint från Ilon som jag inte lyckats göra mig av med (eller klarat ) så en del får nog bebisen använda. Gamla godingar som Katvigs orange/vitrandiga leggings, Hollys bruna småklöverbody, Katvigs bruna bodysuit... Ja, och Hollys bruna klöversuit har jag nog med... Och Katvig-suitar och... Åh, bebiskläder!! Jag blir helt salig. det är ju faktiskt "bara" 11 veckor kvar ... Låter ju inte sååå länge, men det känns länge till slutet av maj .
    Tycker helt klart du ska köpa den, passar vilket kön det nu än blir .

Kul med gamla godingar. Jag har några kläder från storebror som lillasyster fått använda och en del kvar som hon inte vuxit i ännu. Såna där pärlor liksom.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 13:11:15 följande:
    Hmmm... Är det ingen som ska ta in katvig bodys i 92? 86 går ju knappt på Milo nu, dom är ju så små
    Du får börja använda tröjor nu istället. Då öppnar sig ju en helt ny värld med ännu mer att shoppa
  • jompa

Ok hjälp mig nu tjejer. Vad ska jag ta för nått i från Eleraff till tjejen? Ska beställa Nanookfleecen nu tänkte jag och nåt mer, men vad?
    Jag har stora problem med att välja.

• jompa
    Jen80 skrev 2008-03-04 13:25:04 följande:
     Kolla i mitt galleri om en liten stund... Hittade några nya fina T-shirts !!
    Ok ska göra det.
    Vet du om Malin har fått in Ugglesbodys från ESL i turkost, de med en massa små ugglor på?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 13:38:53 följande:
    Meen! kik kid dressen kostar ju bara 299 på eleraff... Jag betalde 349+50 i frakt från lillamax. *gaaaaaaaah* Kanske skulle ha en i grått med då...
    Men hallllllååååå säg inte så där, vad ska jag ta mig till
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 13:45:26 följande:
    Hmmm.. vad är frakten på eleraff?
    Noll kronor
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 13:51:02 följande:
    MEN TYYYYST!!!
    Hihihihihi, gör du så gör jag
  • jompa

Drar alla nu när min lilla tjej äntligen har somnat

Nu har ju jag shoppat lite ju på Eleraff.

• jompa
    Saraia skrev 2008-03-04 14:48:28 följande:
    vad blev d på eleraff??
    Det blev en Nanook fleece och en ESL body med ugglor. Ringde för att kolla att hon hade bodyn och hon skrattade lite för hon hade inte fått upp allt och hade så mycket kläder nu så hon visste inte var allt skulle få plats någonstans
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9