isold2003 skrev 2008-03-07 00:07:54 följande:
Jag hade missat dina bilder i bildtråden, stora killen som har tappat en tand! Han ser verkligen stolt ut Och KIK-KID dressen är så fin! Verkar sitta perfekt. Hur lång är din tjej?
Har inte mätt henne på ett tag..
Men idat leggings passar bäst i 86, denna kikkid dressen får mudden vikas upp ett varv liksom, katvig klänning i 92 passar kanon.
Lättare att prata i kläder..
Då förstår ni andra som är så "skadade"
Vi är ju så räliga att vi inte ser barnen, bara shoppar till dom..

Zvartaliljan skrev 2008-03-06 23:57:22 följande:
Jag har fått två avbokningar denna veckan och jag blev faktiskt glad när de ringde (men säg inte det till min coach ) för då kunde jag lägga ett litet stressmoment på hyllan. Förra veckan hade jag 3 visningar och nästa har jag också 3 visningar och det har faktiskt känts lite mycket nu. Jag känner mig trött o sliten hela tiden. Men du jobbar ju natt nu, minns när jag gjorde det, då sov jag som bäst för då sov jag ju medans Maia var hos dagmamman så man slapp ju bli störd Men samtidigt var det ju det där med dygnsrytmen o det kändes som om man missade så mycket så jag är glad nu ändå att jag pluggar.
Ja här hemma går det i 200 knyck nu i säsongsstart, men kul är det! Nu jobbar jag en kväll imorgon o sen inte förrän lö nästa vecka. Har dock träff varje dag!

Men jag är ju ledig på dagarna!