Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

men vad e detta... har jag hamnat i po.p tråden??? hahaha

****Folk som säger att de sover som barn är i regel barnlösa****
  • GROD PRINSARNA

det var värst vad det dimpit ner i brevlåddan hoss vissa här inne... avis, vill oxå att tomten ska komma till mig!!

• GROD PRINSARNA
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:36:40 följande:
    jupp!!  "vi som PO.Ppar danska barnkläder"    
    hahahaha va knäpp du e
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:37:36 följande:
    TEREZITA--- Sååååå goooo!!!  
    Buttelina skrev 2008-03-05 23:35:41 följande:
    lilla sötfisen
    tack så mkt... det är faktiskt min allra första småfolk suit.... mkt troligt att det blir en lila med vita gåsar eller vad det e på!!
  • GROD PRINSARNA
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:39:40 följande:
    Terezita:alltså han är en liten munsbit din kille Såååå gosig så man dör!
    tack dessamma, lilla goungen din har inspirerat mig att handla ida.t's flodisar... wow va hon va söt i dem!!
  • GROD PRINSARNA
    Buttelina skrev 2008-03-05 23:42:08 följande:
    men varför har hon inte småfolk på sin hemsida?
    ja å varför har hon inte kik kid och uppdateringarna från nova star o katvig o molo a jag vet inte allt.... tror det beror på att hon är ensam i butiken och att det är hennes man som tar bilderna och eftersom han e professionell fotograf så tar det lite tid då han har andra jobb... så sa hon rill mig iallafall!!
  • GROD PRINSARNA
    Angelinah skrev 2008-03-05 23:44:58 följande:
    hehehe, visst blir man lite avis på dom som ligger o sussar i sina sängar md sina gosiga täcken och den härliga kudden men man kan likt förbannat inte slita sig härifrån!!
  • GROD PRINSARNA
    Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:49:41 följande:
    Ha! Täcke?? På sin höjd så kan en filt få ligga över ena benet... Thea hatar allt vad täcken heter Hon kan inte sova då. Varm som sin far antagligen...
    jo dom brukar va det dom små liven, dom kan ju inte röra sig fritt undertäcket... men där e mio tvärtom... han kan inte somna om han inte har en filt över ögonen och en filt på vardera sida som han kramar och ett täcke över sig så den når upp till hakan... då e han i himlen o somnar på 0 sekunder... strange kid i have
  • GROD PRINSARNA
    Tildamamman skrev 2008-03-05 23:54:26 följande:
    Erkänn nu!! Du lär ju ge henne ngt lugnande för att hon ska godta det . Mysa liksom?!?! Peta i ögat, riva på örat, dra i håret, bita i näsan... Sådana har båda mina vilddjur varit. Jag får tvångskela dem . Lina med Liten skrev 2008-03-05 23:51:27 följande:
    när storebror hade lärt sig att hoppa ner från våran säng själv brukade han dängas mig i skallen med en guitarr i barnstorlek när jag vägrade vakna för han visste att det var det enda så fick upp mig (fick tillslut gömma den sketna guitarren)
  • GROD PRINSARNA
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 00:05:01 följande:
    nu ska jag sova.... o kanske får jag snusa Thea i håret i morgon bitti Vi syns om inget oförutsett händer (typ att mitt bredband slutar funka inatt)
    ska oxå sussa liute nu... gonatt på er!!
  • GROD PRINSARNA

tjenare flickor... en liten snabbis fråga bara... vann ett par byxor i onsdags och betalade så det drogs i torsdags.... byxorna har inte kommit ännu och i hennes objektbeskrivning står det inte att hon ansvara för postens hantering av paket... kan jag kräva pengarna tillbaka då???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9