Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Angelinah skrev 2008-03-07 10:01:50 följande:
    Bubbelgumman finns nu på Funkybaby www.funkybaby.se/tavling.php  
    Åh vad fin hon är!!! Som en sockerbit precis
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    belladona skrev 2008-03-07 10:05:34 följande:
    Tara är super rädd för dammsugaren och elvispar
    Du det va Thea med innan... 6mån träning och nu klarar hon att jag dammsuger så länge jag inte kör på max sugeffekt... Det tar tid att vänja sig. Elvisp går bra nu!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 10:14:38 följande:
    fortfarande vaken...därför jag inte sitter här Måste koncentrera mig på henne hela tiden för hon är supergrinig nu och alldeles rödögd! Det får nog bli en liten lur innan lunch i alla fall för annars kommer hon väl inte äta något. Hon har ju varit vaken i över 5 timmar nu o busat så hon är ju helt slut!
    Åh vad ni kämpar båda två! Hoppas du snart får uttdelning och får lite mer ordning på hennes dygnsrytm...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-03-07 10:18:11 följande:
    Kan hon inte få lägga sig vid 11 då och sova frammåt kl 14, då borde hon ju klara sig tills kvällen.Om bebben vaknat tidigt på morgonen (runt 05) så brukar hon sova 11-14.När hon vaknar vid 07 så sover hon från 12 el 13 till 14.Lägger sig för natten kl 18:30
    Oj 18.30 Då har Thea sin bästa tid på kvällen... Skulle aldrig gå att lägga henne vid den tiden Tänk så olika de är...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-03-07 10:48:47 följande:
    stackars barn... kal fläck precis som pappa redan vid 1 1/2 års ålder
    söt ändå!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    saturnina skrev 2008-03-07 11:21:35 följande:
    Tack så mycket, vad snällt! Jag klarar det till "kopiera" fotot. När jag sen ska klistra in bilden får jag inte välja klistra. Vad kan jag göra för fel tro?
    du har plus va?? annars går det inte...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    saturnina skrev 2008-03-07 11:39:44 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-03-07 11:35:47 följande: Plus vaddåååå? Det trodde jag var nåt man hade på sina bindor.
    hehe det kan man ha där med... kolla på din medlemssida... plus betalar du för...Då kan du bla lägga in bilder.
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Zvartaliljan skrev 2008-03-07 11:41:43 följande:
    Maia i strl.74/80:Bilden är tagen i december tror jag, hon var inte mycket mindre då. Kanske 83cm lång och då vägde hon 10kg.
    Åh vad gosig hon är! Man vill ju bara krama henne
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    J essica skrev 2008-03-07 11:52:06 följande:
    Ser du att den är gul? jag tycker den ser orange ut?
    Brandgul skulle jag vilja säga
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jacao skrev 2008-03-07 12:05:48 följande:
    Åååhhh, det var paket!!!!Haj tröja till stora sonen (5½år), han är så fin i ljusblått.Och en flodhästbody till tjejen, jättefin MEN det är fel på den!!Ena ärmen är ca 5 cm längre och 1-2 cm bredare än den andra!Trist...
    nej men oj, det va inget litet fel det...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9