• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Åh, va ni skriver. Full rulle här inne ju ...

Angelinah skrev 2008-03-25 11:08:55 följande:
    Dags för frulle här... kikar in senare..
    Frulle?!?! Här har vi precis ätit våfflor till fika/lunch. Jaja, e de våffeldagen så är det. sambon ligger och sover efter att ha jobbat natt och även Ilon sover. Liam och jag har ätit våfflor ikapp och snart är det dags för honom att krypa till kojs . Ska inte väcka sambon, utan få en luuugn timme alldeles ensam .

Usch, har varit så dålig på shopping sista tiden nu och idag har jag insett att jag antagligen inte får några pengar den här månaden. Är sjukskriven nu och de pengarna kommer en månad i efterskott jämt, medan FP kommer för den månad man är inne i nu. Så nu blir det nog ett glapp med noll kronor . Blir inte mycket shopping då inte ...
  • Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-25 11:25:57 följande:
    är det?? men åh då kan man ju inte banta
    Ja, det var riktigt gott och självklart funkar ingen bantning på självaste våffeldagen...
    Men nu är man inte riktigt lika sugen längre ... Och inte sen Liam kom och sa att han mår illa. Han kräktes efter vällingen vid 7 i morse, men mådde varken dåligt innan eller efter. Sen har han varit som vanligt, men lite nervös börjar jag bli. skulle lägga honom och gå och duscha, men jag håller nog honom uppe ett tag till ... Men sen samtidigt, vem mår inte illa efter våfflor ?!?! Första våfflan är alltid lika god och sista är alltid lika blä ...
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-25 11:32:05 följande:
    Kan någon buda hit lite våfflor? Tycker lite synd om oss som inte har ngt järn. Funkar pannkakor lika bra?
    Självklart kan jag det, men eftersom våfflor ska ätas helt nygräddade så kan jag inte stå för den delen. En kall, seg våffla är kanske inte vad man suktar efter ... Men en varm, nygräddad, frasig vååååffla med grädde och jordgubbssylt på MMMMMM . Nä, försöker inte göra dig ett dugg sugen ...
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2008-03-25 11:29:36 följande:
    God morgon eller va säger jag hehe god dag vi har ätit våfflor till lunch innan lillskrutt skulle sova och just nu antar jag att de ligger ett par nova star jeans till skrutten i brevlådan !! Åh va kul ska gå ut men först måste jag bli klar med alla tradera paket *suck*Buttelina: Så nu har jag pratat med dom och de höll på att mejla ut beställningarna eller fakturorna så hon sa att innan fredag iaf .. spännande riktigt sugen på att se det på!Åh som vanligt fin fin fina bilder i bildtråden
    Försöker tvinga ut mig själv till brevlådan, men har inget paket att hoppas på. Försöker fundera ut om det är nån tidning som kanske kommer just idag, men kommer inte på nån... Hmmm, knappt värt att gå ut i kylan då . Sambon lär väl vakna snart. Han är säkert sugen på en liten runda i snön . Haha, typ 4 meter till brevlådan. snacka om lat ...
  • Jen80
    vermilion skrev 2008-03-25 11:42:50 följande:
    kan man äta våfflor utan att ha ägg med i leken?
    Hmmm, ingen aning. Finns det inga bra recept på nån allergisida?
  • Jen80
    Lina med Liten skrev 2008-03-25 11:43:32 följande:
    vänta jag måste bara torka av mitt tangentbord lite *dregel*
  • Jen80

SmillaMilla: Kommer bli supersuperfint!!! Åh, blir inte ett dugg avis ...
    (svar på fråga i BT)

• Jen80

Hmm, över en halvtimme sen vi åt våfflor och än har han fått behålla det. Tror ni det är lugnt?!? Är inte sugen på nån kräksjuka...

• Jen80
    Buttelina skrev 2008-03-25 11:54:23 följande:
    ska natta isabel   
    Ja, jag lade precis Liam nu och stängde av TV:n så nu är det alldeles tyst här hemma. Sååå skönt!! Måste egentligen gå och duscha, men funderar på hur stor risken är att nån kommer förbi här ute under tiden jag springer fram och tillbaka till till brevlådan och huset . Går ff i pyjamasbyxor och ett nattlinne med snobben på haha... Vill inte gärna visa upp mig för allmänheten !!
  • Jen80
    Duntoffla skrev 2008-03-25 11:55:27 följande:
     Nej och du lyckas inte heller! Torkar också dreggel från tangenterna.
    Sorry ...
    isold2003 skrev 2008-03-25 12:00:07 följande:
    Det låg en jättefin t-shirt från Moonkids i brevlådan! Lillkillen kommer att bli så fin
    Åh, varför kommer det inga roliga saker i min brevlåda för?!? Kanske för att jag inte beställt nåt ... Får nog beställa BARA för att det ska komma lite rolig post .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9