• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Duntoffla skrev 2008-03-09 11:06:27 följande:
     Tack! Det var på uppdrag av Terezita som ville se hur tröjan såg ut. Inte dansk men fin ändå!
    Ja tröjan är superfin, är det velour?
  • jompa

Alltså jag undrar om min lille son har dragit iväg lite på längden och så. Jag har ju köpt tröjor från Småfolk till honom och för nån månad sen så satt stl 86/92 bra, lite lång i ärmarna men nu verkar det som att de börjar bli lite korta i ärmarna. Hmmmm måste jag kanske shoppa nytt då eller?

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-09 11:22:42 följande:
    Låter som att du måste shoppa!
    Ja jag måste bara vänta ett litet tag så mannen inte tycker jag är knäpp, och så ska jag sätta på killen tröjan och visa att de är för korta så jag kan köpa nya fina till honom

Åhhh så kul det är med shopping, man blir så glad och ännu gladare när barnen har de fina kläderna på sig.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-09 16:07:32 följande:
    Tillbaka från simmet och Noel skrattade faktiskt lite idag tom.  Nä, nu får du sluta suktas! Ordern lagd på den gula. Fast den var jäkligt snygg!
    Men han behöver fler än en Skrattande
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-09 16:12:46 följande:
    Tackar säger Ida Sitter o fnular på en order hos aeblemoster som nu har 20 procent på Molo *me like*
    Vad önskas då Skrattande
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-09 16:17:56 följande:
      Massa fina kids och kläder i BT! Tycker du? Ja, du kanske har rätt Har insett annars att de vanliga bodysuitsen inte går hem riktigt. De blir inte av att jag använder dem. Slänger ut en till på T ikväll tror jag.Däremot gillar jag jumpsuitsen bättre med dragkejda fram och lite utsvängda ben. Hippieunge!
    Kan säga att jag inte heller är en suite människa, har bara haft några när tjejen var riktigt liten. Nu har jag nån som pyjamas
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-03-09 16:30:32 följande:
     Den funderade jag på men kan inte bestämma mig. Den ser jättefin ut!
    Men köp kvinna, den är ju superbillig och superfin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9