• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-10 12:58:54 följande:
    Hmm ja, jag med. Det var ju en som skulle skicka tradera pengar med posten och hon postade det i fredags...
    Ja just det, ja tänk om postgubben tagit dem
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 13:01:27 följande:
    Åh mitt från funkybaby och enzokids oxå! Kul postdag imorgon . Hmm... det var ngt mer jag väntade på... Just det, från poppilopp!
    Mitt från spojl skulle oxå skickas idag, LÄNGTAR.
    Sen har jag en avi att hämta, kan vara från Eleraff Eller så är det papper till mina tavlor.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 13:02:04 följande:
    Nej nej, det går ju inte. Dom är ju väl gömda
    Just det hon hade gömt dem väl ju, ja då kan nog inte postgubben hitta dem
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 13:04:53 följande:
    Åh vad har du shoppat?
    En Molo body i orange och rosa (bubbelgum) och den Krusidulliga tröjan från Molo.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:12:18 följande:
    Jäkla slöseri på pyjamas!
    Japp där fick jag en känga oxå
  • jompa

Belladona:
    Hur skule du beskriva färgen på Hummrarna?

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-03-10 13:27:03 följande:
    Nej du kan inte justera midjan på shrtsen. Om ditt barn har blöja så gå upp minst en storlek, annars räcker dom inte. Kolla i mitt galleri!Nu kom posten med mina gömda pengar . Hon hade tejpat ihop två papperslappar och laggt pengarna där inne HAHA! Men så har hon skrivt på utsidan: här kommer dina pengar ÅÅÅ gud vilken rolig människa! TS post fick jag med, bild på g!

Gud så jag skrattar, vilken rolig människa.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 13:35:26 följande:
    Jupp!!En blå med röda kanter o väder i Luvan finns på min lokalbutik, strlk 86!Tjohoo!! Mina hummers kom idag, å vad jag vill prova!!!Vilken lattjo färg de va på dem, verkligen svårbeskrivna
    Men om ni inte kan beskriva den hur ska jag då kunna veta om jag ska köpa några
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-03-10 13:47:49 följande:
    räcker det inte m köööp
    Det brukar ju göra det, men i det här fallet  måste jag nog veta mer.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-03-10 13:59:53 följande:
    Hm... Korall e de närmast jag kan komma, inte hallon, hallon e mer åt de rosa hållet, dessa är rödorangerosa å hummers e beige...Undrans jag om Ida verkligen passar i denna färg   *funderar*
    Men prova dem då innan du tar av lapparna så du kan skicka tillbaka dem om det inte är Idis färg.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9