Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

jompa skrev 2008-05-30 13:21:42 följande:
    Ja men då tror jag nästan elefanterna är mer hans färg, den är ju blå.
    ja, precis! den är SÅ FIN irl!! kööööp pellefanterna! du kommer inte ångra dig!
  • Buttelina

men det ser väl ut att funka ihop?
    Louise84 skrev 2008-05-30 13:26:26 följande:
    har lite besluts ångest, sitter inne på rumba nu o kollar.Undrar om man kan ha dom blå byxorna med bilväg (Behzad) o den röda tröjan med mc (Alhamn) ihop... den röda tröjan med mc har ju blått i sig uppe vid ärmarna men vet inte alls om det e samma blå som på byxorna. Hjälp mig.. Snälla ni!!!
  • Buttelina
    Lourdes skrev 2008-05-30 13:27:10 följande:
    japp, jag skippade. har köpstopp pga ev stugköp
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-30 13:30:31 följande:
    Så där en elefant tröja på väg
    JJAAA vilket bra val! duktig du är
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-30 13:33:48 följande:
    Tackar, nu har de tröjor jag shoppat bara varit till reducerat pris, det är bra jobbat tycker jag Måste bara berätta, var på en intervju idag på ett jobb som skulle vara så perfekt, ligger superbra till på Arlanda och har flex tider och bra förmåner som skulle bli så bra nu när man har ungar som hämtas och lämnas på dagis, vill ha det.
    håller tummarna stenhårt!
  • Buttelina

NÄÄÄ!! stugan som vi ville ha är SÅLD kontraktet skrivs på söndag! J*väla skitmäklare! Han sa att det var visning på söndag, fastän vi ville tidigare och nu hade han haft visning för en kille idag Gråter

är så arg att jag kokar

• Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-05-30 14:10:25 följande:
    Nämen va? Ville de inte ens ha budgivning?
    jag vet jag är helt chockad! den låg ute på 240, vilket vi var villiga att ge så hade hon sålt den för 210. Gråter
    ängeln83 skrev 2008-05-30 14:11:09 följande:
    Men ååå vilka puckon det finns. Förstår att du är arg.Samma sak hände oss när vi tittade på hus, skulle på visning på tosdagen, hade bestämt tid och allt med mäklaren, på tisdagen ringde han och sa att huset var sålt, även fast han lovat att vi skulle få titta på det också. Som tur var så drog sej den första köpare ur, och vi fick köpa det.
    gahh, jag blir sååå ledsen hoppas denna köparen också drar sig ur!
    Lina med Liten skrev 2008-05-30 14:13:15 följande:
    Var inte ägarna intresserade av budgivning??
    man tycker ju att ägaren borde vara det, men jag vet att hon ville ha sålt snabbt men ändå. den dåliga mäklaren kunde ju ha ringt oss så hade vi kunnat komma på samma visning. och lagt bud på plats... det hade ju inte tagit längre tid!
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2008-05-30 14:25:32 följande:
    måste ducsha och sen gå ut och leka
    fint jag stavar då..
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-05-30 14:28:16 följande:
    Nä fy vad dåligt, mäklaren borde ju sagt till säljaren oxå att det fanns andra intressenter som ville köpa och att hon kunde få ett bättre pris. Du har ingen länk till stugan?
    dom har tagit bort den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9