lillronya skrev 2008-05-30 20:54:23 följande:
Vinterkläder och skor brukar vara det dyraste, men det har jag ordnat det mesta av på rean nu i vår. Skönt!
Du är fiffig du!

Jag har bestämmt att precis så ska jag göra nästa vinter!!
Jen80 skrev 2008-05-30 20:56:25 följande:
God kväll på er!Har haft en superjobbig kväll ... Ava vaknar titt som tätt och är jätteledsen... eller hon har skrikigt nästan hela kvällen och nu sov hon, men vaknade precis nu när jag började skriva. Åh!! Hon har inte alls haft ont i magen nåt den senaste veckan, förrutom igår kväll och ikväll - två kvällar jag varit ensam med alla barnen. Ikväll hade jag tre skrikiga barn, där Ilon är och klättrar på allt och superledsen när han inte får. Jag har verkligen fått känna på trebarns-livet ... den mindre roliga delen ... gråter för det känns som att det är mitt fel att Ava får ont i magen . Vet inte om det är nåt jag äter. dricker, om det blir bättre eller sämre av att ge henne mer osv... Nu sover hon på min axel igen.SmillaMilla: frottéjackan kostar 149 kr och finns från stl 86 och uppåt. Jättefin och lagom tunn nu till sommaren. Finns jättefin i rosa och vit. Önskar den fanns i Avas stl...Blev en söt ESL sommarsuit med rosa ugglor på idag till Ava. Sååå fin ...
Ibalnd är det bara jobbigt med bebis och småbarn ihop! Lilla Ava är ju så liten att man knappt kan lista ut varför de är ledsna