• Alter ego

    Prat i kvadrat VI

    Hej tjejer!

    Så var det dags för vår sjätte runda! Tiden går fort när man har roligt!

  • Svar på tråden Prat i kvadrat VI
  • Alter ego

    Hej mina sötnosar!

    Nu är det dags för vårtråden, vad kul det känns!!

    Sofie, så himla kul när du gör dina alltför sällsynta inhopp i tråden - du är jättesaknad! Och kul med nya kläder också!

    Piaf, vad härligt med solresa!!!!! Inte ett dugg avis, nähej, absolut inte! Vet du, det är ni verkligen så väl värda!!! Jakob var förresten så himla fin i helgen när vi var på kalas, helt skrudad i Tristankläder!!

    Mars, flyger och far du? Allt väl fortfarande?

    Intet nytt här, jag kämpar på med mitt projekt, i helgen får jag ner min bästis från Stockholm - på lördag ska vi ha en dag bara hon och jag i Köpenhamn.

    Kram på er!

  • marsbarn06

    Aaaaaaah ledig i 4 dagar nu!! Jag är glad att det är solsken idag och ska genast ta mig ut i det fina vädret!!

  • Piaf

    Alter:
    MYCKET glad över ditt initiativ till ny tråd Skrattande

    Du, den här resan är så stort för oss! Jag tror inte man kan ANA hur mycket det betyder för mig just nu. Det är nedräkning i timmar, för att KÄNNA av att det närmar sig Glad.

    Vad glad jag blir när jag hör att han använder Tristans kläder. Och på kalas också Glad

    Hoppas du och väninna får en jättefin dag i Köpenhamn.
    Hoppas att solen skiner som den gjort idag .

    Petra:
    NJUT dina dagar!
    Själv har jag jobbat i jag vet inte hur många dagar nu och har EN ledig imorgon (men ska till Eslöv och fixa pass o grejer) sen kör jag igång på fredag igen och kör hela helgen och måndagen....

    Nu kom Ch hem och vi ska laga mat!

    Puss


    Pay it forward
  • marsbarn06

    Ikväll ska jag träffa mina kollegor och dricka rosevin o va fin! Det ska bli skoj!! Räknar ner tillsammans med dig, aaaahh resa och dessutom utan BARN..wow liksom

  • Alter ego

    Rosévin... Det far mig att tänka pa sommar och sol och värme... I sommar ska vi ha sommarfest här, bara sa att ni vet!

  • Piaf
    marsbarn06 skrev 2008-03-05 17:49:53 följande:
    Ikväll ska jag träffa mina kollegor och dricka rosevin o va fin! Det ska bli skoj!! Räknar ner tillsammans med dig, aaaahh resa och dessutom utan BARN..wow liksom
    Hoppas din afton igår var jättefin, liksom du var Kyss
    Alter ego skrev 2008-03-05 18:56:13 följande:
    Rosévin... Det far mig att tänka pa sommar och sol och värme... I sommar ska vi ha sommarfest här, bara sa att ni vet!
    Ser man fram mot Skrattande
    Pay it forward
  • Piaf

    Här sitter jag!

    Vill ju att ni ska vara inne då Skrattande

    Jag är så glad att jag har er här Glad
    Ibland verkligen slår det en.....


    Pay it forward
  • Piaf

    Nu ska jag åka till Eslöv och ordna mig ett pass Skrattande


    Pay it forward
  • Alter ego

    Hej hopp mina fina pinglor!

    Sitter här på jobbet och tittar ut på solen och det fina vädret. Jag vill vara ledig, helst ett par år!!!!!

    Har bokat biljett till min mamma så att hon kommer ner en vecka i april. Jag saknar henne!

    Har ni sett att Patrik Swayze är döende? Han var min stora idol när det begav sig, tycker fortfarande att Dirty Dancing är en av de bästa kärleksfilmer som gjorts. Vid sidan av Broarna i Madison County och Den engelske patienten! Åh, nu blev jag ännu mer nostalgisk!!!

  • Alter ego

    Tänk att det bara är 18 dagar kvar Piaf! Herregud så bra ni kommer ha det!!!!!!!!!!

    Jag är DJUPT avundsjuk, men inte missunsam!

Svar på tråden Prat i kvadrat VI