Inlägg från: AngiesMamma |Visa alla inlägg
  • AngiesMamma

ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.

Måste bara skriva av mej en graj. Läste nåra av inläggen här.. o förstår vissa av oss som säger att detta troligtvis blir de enda barnet. Har inte haft en direkt normal graviditet, o bråkar nu som attan me läkarna för att få mitt snitt. men orkaen börjar ta slut.

Är det egoistiskt av mig att säga redan nu att mitt bran inte kommer få syskon?
    Jag känner mig oerhört dum när ja säger o tänker så.. men orkar verligen inte en till.

• AngiesMamma

men de känns typ som...

Jag är själv en sladdis me bara äldre syskon.. minst 10 års åldersskillnad. o ja var alltid ensam typ.

Nu känner jag att jag vill ha minst 2 för att dom ska ha varandra mm men mitt psyke säger nej.

jag kan idag säga att att de aldrig kommer bli fler, men får sånna skuldkänslor. många har sagt att:

-man ska aldrig säga aldrig.
    men ja vette fan 

• AngiesMamma

jo jag vet... men som idag så satt jag o fundera på de pga av alla sjukhus resor mm som ja har vart iväg på denna grav.

Hm ja vi får se. Vill bara att veckorna ska gå FORT nu så våran liam kan ploppa ut till oss

• AngiesMamma

usch inte roligt o läsa massa historier om sånt... blä

• AngiesMamma

cameron! Åh va lyxigt! de låter bra juh Grattis

• AngiesMamma

visste faktiskt inte att detta programm sänds i norge me. hehe intressant o se, men önskar de vore textat. hehe spåkkunskaperna e inte dom bästa

• AngiesMamma

åh vill oxå få mitt snitt beviljat, o så vill jag ha min bebis NU! Grattis ti alla er som fårr beviljat!

• AngiesMamma

Grattis ti er som fått snitt beviljat, o ni som fått era småttingar!

• AngiesMamma

usch för alla dumma läkare som inte kan respektera kvinnors skräck o trauman! Jag förstår inte vad det är som e så svårt...

HAr inte fått nått snitt beviljat än heller, ska tillbaka den 22 maj o tjata igen.

Angiesmamma
  • AngiesMamma

ja... de hoppas jag oxå.. suck! e trött på de här nu.

Angiesmamma
  • AngiesMamma

Fan vad ja stör mig på dessa läkare. Nu har dom ändrat sig o vill ha en planerad igångsättning på mig ist... ???! vafan e de för skillnad!? asså jo ja vet vad de e för skillnad, men ja blir så trött på dom.

Ska träffa doktorn igen den 22 maj, o ska då få ett svar. säger han iaf. men kommer fan snart byta läkare om de ska fortsätta så här.

Angiesmamma
  • AngiesMamma
    GladBabyBoom sommaren 08?
    Angiesmamma
Svar på tråden ENDAST för oss som valt/vill ha kejsarsnitt som förlossningsmetod.