• lill annica

    tvättmedel som luktar gott

    kan någon råda mig ang ett tvättmedel så att det luktar rent o gott när tvätten är torr.

  • Svar på tråden tvättmedel som luktar gott
  • hannis

    Oparfymerat tvätt medel är det enda som luktar gott. Jag mår riktigt illa av alla konstgkorda lukter de trycker i tvättmedlen. Blä!!! Vad är det för äcklig lukt man försöker dölja? Tvättar tvättmaskien inte rent?

  • Meduziz

    Jag använder Ariel tvättmedel och Softlan "Outdoor fresh" sköljmedel.
    Luktar barndom för mig och jag ÄLSKAR den doften. luktar verkligen som om man varit tvättstugan och sen hängt ut tvätten på tork ute.


    GBP 04-09-07 på DS - Jag har återfötts! Är 28 kg lättare nu!
  • Hella Pella

    Ariel är det tvättmedel som doftar godast!! Har sköljmedel softlan äppel.

  • LykkeLee
    hannis skrev 2008-03-15 01:34:23 följande:
    Oparfymerat tvätt medel är det enda som luktar gott. Jag mår riktigt illa av alla konstgkorda lukter de trycker i tvättmedlen. Blä!!! Vad är det för äcklig lukt man försöker dölja? Tvättar tvättmaskien inte rent?
    Jo det är klart den gör, men det är som om hela kläderna får en mysig och god doft, som en parfym över hela klädesplagget fast mjukare då såklart
  • celine

    Jag använder flytande VIA, det luktar jätte gott, alltså inte äpple som typ sköljmedel kan lukta, utan det luktar nytvättat. Prova kan nästan lova att du blir nöjd. Det slår lixom sköljmedlet, som jag nu bara använder för känslans skull.
    Nyfiken på på vad du tycker om detta, så skriv gärna när du provat.

  • EllaBellaBus

    Använder Ariel (både vit och färg) och så Comfort Sensitive som sköljmedel. Sååå härlig doft! Gör snedsteg då och då men kommer tillbaks till mitt gamla ändå Prova vetja!!!

  • EllaBellaBus

    Rastafairy: Jag har den i pulverform, har hört nånstans att det flytande inte rengör lika bra... Tror att det var Sverker som kom fram till det i PLUS.

  • Rastafairy

    Finns de föressten nått sköljmedel som gör kläderna MJUKA?? Ja har bara vassa frottehanddukar o stela vassa jeans trots massa sköljmedel!

Svar på tråden tvättmedel som luktar gott