Vilka blöjor anväder ni till eran bebis?
Dagtid använder vi tygblöjor av alla de sorter (Imse Vimse, Fuzzi Bunz, Magic alls, Wonderoos, babeco...) och nattetid brukar vi köra Libero.
Dagtid använder vi tygblöjor av alla de sorter (Imse Vimse, Fuzzi Bunz, Magic alls, Wonderoos, babeco...) och nattetid brukar vi köra Libero.
cloudberries79; Stackars er! Vet hur det är för P hade en sån period han med när det var byten varje morgon pga olyckor...
ekohallens har jag aldrig hört talas om!!! Idag ska BVC-sköterskan iallafall att hon använde tygblöjor "på sin tid" men hon var fascinerad över hur snygga o enkla de verkar vara nu! Sonen hade då på sig en grymt snygg blå BumGenious!
Jag är så fräck att jag ibl ber att få köra en maskin när de andra tvättat klart. Än så länge har ingen sagt nej, de vet ju att vi har tre barn i hushållet o att det blir tvätt. Ofta tvättar grannarna de första två timmarna (av tre) o sen går bara tumlare o torkskåp för dem så då kan man klämma in sig. Jag kallar det att "tjuvtvätta", eftersom jag inte bokat tiden men jag frågar alltid den som har bokat den. Och då går det ju bra att tvätta tygblöjor i gemensam tvättstuga även om alla tider är bokade.