• Anonym

När kom ni på att ni var Bi/Homo?

Anonym (Laban) skrev 2008-04-02 13:07:21 följande:
    Min fru har alltid tänt på tjejsex på film, men hon fattade nog inte att hon var Bi innan hon hamnade i säng med en tjejkompis för ett halvår sedan.
    Vad tyckte du om att hon var otrogen mot dig då?
  • Anonym

Blev förälskad i en tjej allra första gången på dagis men sen flera killar. Sen hade jag en crush på Drew Barrymore i E.T men sen var jag heterokär i killar fram tills tonåren ungefär då jag blev kalasförälskad i en tjej som trettonåring. Sen var jag straight i tre år och sen kom en lesbisk episod. Sen har det varit lite fram och tillbaka, jag har inte direkt kommit ut.. men inte direkt inte kommit ut heller.

• Anonym

Jag vet forf inte om jag är det, fast jag blir väldigt upphetsad av att se tjejsex osv, har även varit med tjejer i tonåren, är 30 nu... Men jag är just nu involverad med en jättefin man och så har de tankarna börjat komma. Kanske därför jag inte är så där vrålkåt med honom som jag blir när jag ser film? Eller? Fast jag vill inte ha ett förhållande med en tjej, kyssar och kramar. Bara ligga i såna fall. Jävligt förvirrande det här...

Svar på tråden När kom ni på att ni var Bi/Homo?