• sofie27

    forlorade min flicka i v.14..fick sedan infektion i livmodern..undrar nu???

    hej. för lite mer än tre veckor sedan förlorade vi vårat barn i v.14. Två dagar senare hade jag fått en infektion. Åt antibiotika och har varit frisk i över en vecka. Blödningarna upphörde för en vecka sedan. så allt annars har gått bra. Jag och min sambo har fått igång sexlivet igen. Allt känns helt okej. Inatt började jag få molande mensvärkar. kan det vara mensen som är på väg eller en ny infektion? Man blir ju lite fundersam...mensen kan den komma efter tre veckor? ta det inte längre tid?

  • Svar på tråden forlorade min flicka i v.14..fick sedan infektion i livmodern..undrar nu???
  • teha

    Beklagar verkligen det ni fått gå genom!

    Det är nog väldigt olika när mensen kommer igång, men till mig sa de att det oftast kommer igång 4-6 veckor efter. Så jag tycker det låter rimligt att grejer börja hända i din kropp nu. Det kan ju vara så att det är ägglossing på gång nu och det är därför du känner av molvärk.
    Vid mitt första missfall i v.13 fick jag också en infektion efter och fick äta 2 olika sorters antiobiotika. Kommer ihåg att jag hade en hel del molvärk efteråt, men för mig kom aldrig mensen igång utan 3 månader senare fick jag tabletter för att sätta igång mensen. Blev sedan gravid på första äl jag fick och det lilla underverket är nu snart 5 år gammal Men mina fall är ju extrema, efter mitt andra missfall ville inte mensen komma igång då heller utan det tog 6 månader! Vanligast är ju som sagt att mensen kommer igång 4-6 veckor efteråt.

    Lycka till och hoppas ni blir gravida snart igen!


    ****Carpe diem quam minimum credula postero**
  • spöksyster

    Hej

    får verkligen beklaga =(
    Hur går det för er och så?
    Vi förlorade vår lilla flicka här nyligen=(
    Skriva gärna om du vill

    Kram! 

Svar på tråden forlorade min flicka i v.14..fick sedan infektion i livmodern..undrar nu???