Häxan Hedda skrev 2008-05-04 22:58:04 följande:
Här är mitt himmelrike på jorden Och det är här jag tillbringat hela underbara helgen med att klippa lite buskar, eldat skräp i massor och sågat ved. Underbart att somna helt slutkörd till sprakandet av elden i spisen. Hoppas att alla mår bra ( och att ögat i alla fall är bättre) och har överlevt alla kalas. Hjorthan och Musli ,krama era juveler grattis i efterskott från tant Hedda *Lämnar en lätt rykande hög av kramar*
Förstår att ni trivs där,ser jättemysigt ut!!
Häxan Hedda skrev 2008-05-04 23:03:42 följande:
Spännande värre kaktus Nu är det nedräkning på hög nivå!Min äldsta dotter fick en lillasyster på sin pappas sida i torsdagsmorse, åååhhh jag vill också ha en BÄÄÄBIS!!! Ha ha låter dock lite roligt då hon får frågan om hon har några syskon..jo..6 stycken!!! Tjingeling...
Ja det är verkligen nedräkning som gäller,börjar bli rätt tungt nu

Men det är det ju värt när vbebisen kommer. Då är det bara att ta itu med de överblivna kilona

zandrisen skrev 2008-05-05 08:19:14 följande:
Kaktus, wiiiii, du ser verkligen kläckfärdig ut Hoppas du slipper gå över tiden!Hedda, underbart! Vi har inte varit till sommarstugan ännu då vi haft så mycket att göra hemma, men till helgen bär det av om det är fint väder Apropå väder, så får det väldigt gärna bli soligt nu, är femte dagen med gråmulen himmel nu
Skickar en dutt

till er. Här skiner solen och har så gjort i flera dagar,skönt,men det blåser så himla mycket att det är inte ens varmt att vara ute trots att solen skiner. Men ska jag skicka ner lite sol så får du allt med lite blåst också
Har ni för planer idag då? Själv är det min första dag med HP,ska snart iväg med sonen på dagis och själv så ska jag åka och jobba på mitt extra jobb,ska även försöka gå en sväng på loppis. Ha en bra dag!!!