Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Mettan69 skrev 2008-05-05 09:00:52 följande:
God morgon flickor. Här skiner solen i dag också. Gjort det sen i fredag och det är ljuvligt. Skickar lite stråle åt sandrisens håll. Hemma går det sakta men säkert framåt. Var på möhippa i lördag så på söndagen var jag inte jättesnabb i vändningarna. Klippte gräset och vattnade blommorna. Det var vad jag orkade med den dagen. Maken har satt klart staketet och börjat på räcket till altanten. Måste skärpa mig och ta kort och visa er. Ni är ju så snälla och visar kort och inspirerar mig. Idag skall jag måla överliggar (till altanräcket) och bara ta det lugnt den lilla tid som blir över efter jobbet.zandrisen skrev 2008-05-05 09:20:33 följande:
Tack för solen, den kom just hit Fortfarande molning, men solen är på frammarsch! Jag jobbar hela dan idag, ska ner till polisstationen på lunchen och fixa nytt pass bara. Om jag hinner ska jag fixa lite i trädgården innan det är kväll.Puh76 skrev 2008-05-05 09:22:35 följande:
Jag ska plugga hela dan. slutspurten nu..snart sommarlov..hihi!Sen är det aerobics ikväll!