Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Någon här som har målat sina utemöbler? Isf vilken färg ska man ha som tål väta,vind och fukt? Antar att man ska ha en färg avsedd för utomhusbruk,men vilken?
Någon här som har målat sina utemöbler? Isf vilken färg ska man ha som tål väta,vind och fukt? Antar att man ska ha en färg avsedd för utomhusbruk,men vilken?
Godmorgon brudar!!!!
Här har det varit lite av sovmorgon idag,Albin vaknade vid 8-tiden,inte så vanligt,så det gäller att passa på.
Har just varit och lämnat han på dagis,kört igång en tvätt och ätit frukost. Ute regnar det och blåser värre än Carola Häggqvist´s fläkt
Så idag,ÄNTLIGEN,ska jag ta itu med toan på övervåningen. Den behöver en storrengöring!!!!!!
Sedan blir det till att baka någon kaksort el två.
Morsdag firas inte här heller...maken tycker inte att det är nödvändigt= köpmännens dag.
men jag fick iaf 2 trisslotter,utan vinst
Umbro: Hur orkar du????????????????????????? Jag fattar inte. Du är stålmannens motsvarighet= Stålkvinnan!!!
Jag har ett barn och orkar knappt med det,igår låg jag på soffgolvet och grät. Dels för att fötterna har börjat att svälla(pga graviditeten),gör så jä*la ont och dels för att sonen är såååååååå trotsig och tjurig och hela tiden gör presic tvärtemot vad man säger... Kan ju iofs ha med hormoner att göra också,men..........
Puh76: Hur hade du det igår? Var han bra?
Musli: Så bra att börsen kom tillbaka,en utgift mindre(körkortet).
På tal om utgifter så ska jag lägga ut lite grejer på Tradera och se om det blir några inkomster
Ha en bra dag så länge!!
Lilltoan i min blogg!!!
www.nutresnartfyra.blogspot.com
TACK så mycket tjejer
Ja jag skrev tidigare att stolarna var så fina. Skulle vilja ha typ sådan modell till sonens rum,fast mindre alltså ![]()