• beare

    *webbaserade sådana.

    webbaserade sådana.. någon som sysslar med sånt här?

    jag hade alldeles för många :) så nu har jag raderat alla mina konto, rensat IEchachen och tagit bort länkarna :)

    det är bara www.x-kings.com kvar..

  • Svar på tråden *webbaserade sådana.
  • beare

    ahh.. nu såg jag.. haha.. jag skrev fel.. :)
    DOH!!

    glöm att jag sa nått i förra messet :)

  • Soulie

    beare: hehe massive multiplayer online role playing game helt enkelt (: behöver inte gratis, kör world of warcraft och är så nöjd så, något du spelar? (: dock är inte diablo2 mmorpg :)

  • beare

    spelar inte WoW.. har slutat spela D2.. har försökt sluta spela.. men det går inte :(

    så.. jag tänkte försöka att inte spela WoW :)

    sysslar med onlinespel istället.. hehe..
    det är en drog..

    tänk om man hade ett fast jobb så man slapp spela bort oron för framtiden :) :)

  • Soulie

    hehe spelade med d2 massa förut men wow tog helt kart bort suget för d2 och dom har verkligen lyckats med det spelet, är arbetslös så har ju tiden men skulle ge massa för o ha ett jobb dock :)

  • beare

    håller på med mitt exjobb denna termin.. skulel ha vart klart den 17 maj typ.. hehe.. hade skrivit en sida då.. :(

    så kan det gå.. är någon form av mellanting mellan arbetslös och studerande..
    ingen vet vad jag är.. så ingen vet vart jag skall vända mig.. hehe..

    har ju ingen klar examen, så ingen alfa-kassa.. inte jobbat nått så ingen a-kassa.. och soc kommer väl säga att min sambo skall försörja mig på sitt sjukbidrag.. GAAAH

    nåja.. så fort någon vill ha en data/psykologi inriktad Kognitionsforskare med PA kunskap så..

  • Soulie

    hehe det dära kognitionsforskare lät imponerande vad det nu är :)

Svar på tråden *webbaserade sådana.