• Anonym
    Äldre 16 Apr 14:37
    3349 visningar
    20 svar
    -1
    20
    3349

    barn med en afrikan?

    ni som har barn med en afrikan när blev era barn lite mörkare?? min pojke är nästan helt vit...

  • Svar på tråden barn med en afrikan?
  • Anonym
    Äldre 16 Apr 14:41
    #1

    Min kompis har barn med en kille från Afrika (han är jätte mörk) men barnen är väldigt ljusa.

  • Anonym
    Äldre 16 Apr 14:46
    #2

    barnen kommer bli ljusare om mamman är vit och pappan är brun.. men jag vet inte exakt när färgen kommer

    hoppas nån annan kan svara =)

  • Anonym
    Äldre 16 Apr 19:33
    #4

    det är ju väldigt olika, Min ena kompis son är väldigt ljus och pappan väldigt mörk. min andra kompis barn är mörkare men pappan är ljusare. Man kan nog inte veta vilken färg dom får förrens i 2-3 års åldern.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 16 Apr 19:54
    #5

    oj så sent... tycker bara det är konstigt att min son är helt vit... men visserligen är han bara 3 veckor och 2 dagar

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 16 Apr 20:07
    #7

    oj 2 veckor och 2 dagar skulle det ju stå... njaaa kanske lite på näsan men tycker hans näsa liknar de flesta bebisar...

  • Anonym
    Äldre 16 Apr 23:16
    #9

    men spelar det nån roll egentligen vilken färg han har? En del kan va vita och en del mörkare.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 07:42
    #10

    nej har inte sagt att det spelar nån roll var har du läst det? är väldigt nyfiken bara... min man är ju helsvart så han hade färg direkt.. vår pojke r ju en mix

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 19 Apr 16:54
    #12

    nån med erfarenhet?

  • Anonym
    Äldre 24 Nov 23:59
    #16

    Tja...TS. Tråden är 2008. va blev det för färg då?

Svar på tråden barn med en afrikan?