Inlägg från: Lyckosam |Visa alla inlägg
  • Lyckosam

Glamour!

Jag följde Glamour när jag var tonåring *skratt*..Jag älskade det och kunde inte missa ett andaste avsnitt,sen följde jag det inte på några år när det böt kanal,jag fick barn och hade inte tid osv...Men nu har jag börjat se igen när jag har möjlighet..Guuud vad kul med fler som jag

Stolt Mamma till Melvin 040924, Patricia 060203, Alexandra 070808
  • Lyckosam

Ja gudars skymning..Det har varit med svängar...Ja,så mina syskon fortfarande retar mig om glamour där jag satt dag ut och dag in och tittade...

Vet inte hur många ggr jag gråtit över Rigde och Brooke *skratt*..Ja,jag måste ha sett från nästan början här i Sverige,men missat ett par år nu,men det känns ändå som om dom står kvar på ruta ett..haha..Men lika underbart att se ändå..

Jag såg när Caroline var med,Gamla Thorne som ngn skrev om..När Saul(?) var med...
    Och helt förtvivlad blev jag juh nu när Darla dog..Men hon fick dö lycklig,...Det är det inte alla som får..

• Lyckosam

Jag tror att om Ridge och Brooke liksom bestämmer sig och inget mer händer...DÅ är det väll dags att lägga ner serien? *skratt*..Det är juh nästan det,det hela handlar om..haha.. Även om man svär åt allt som händer,så är det juh det som är grejjen..

• Lyckosam

Oj Oj..här håller ni igång..Har läst massa..Spännande med hemsidan,den måste jag absolut utforska ngn dag

Jaa,Darla hade kunnat komma som ngn syster..Precis som hon som spelade Caroline gjorde..Det var spännande det.

• Lyckosam

Förresten..Ja,jag minns juh nu att jag läste att Sally dog på riktigt..Ledsamt! Verkligen..

• Lyckosam

Och jag tyckte då inte att Darla var tråkig...Gjorde ni?..Tvärtom så tyckte jag att det var väll härligt att hon till slut också fick bli lycklig och respekterad..

• Lyckosam

Grant chambers..Whip..Det har jag missat..Antagligen de år då inte jag hade möjlighet att titta ngt...Vem var dom?

Och faktiskt..hmmm..Kan inte alls minnas att jag sett att hon gift sig med Eric..EN GÅNG TILL! haha..Hur gick det till?..

• Lyckosam

Meeen...Vad spännande det var idag...

Och vaddå?..Kommer det bli ngt mellan Rick och Phoebe?

Svar på tråden Glamour!