• Vindfall

    Bert Karlsson

    Kan någon snälla övetyga mig om att Bert Karlsson inte är så otrevlig och vidrig i verkliga livet.

    Jag har så svårt för den människan!

  • Svar på tråden Bert Karlsson
  • KarJac

    Han är säkert inte trevlig som man "ska vara". Men han är rätt fräck ändå, även om man är osympatisk.


    Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
  • KarJac
    KarJac skrev 2008-04-25 21:39:15 följande:
    Han är säkert inte trevlig som man "ska vara". Men han är rätt fräck ändå, även om man är osympatisk.
    HAN, inte man :
    Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being taught.
  • Tutilure

    Samma här!
    Han är inte en person jag vill träffa, jag skulle nog ha väldigt svårt att inte lappa till honom eller något.


    Vi ska få en TJEJ, BF 17/8
  • Vindfall

    Men varför vill man vara sån? Och varför tycker folk att det är ok?

    Skulle jag gå runt och bete mig som han framställs så skulle jag ha mer blåtiror än vänner!

  • TheDyingBride

    Jag tycker faktiskt han är rätt skön.
    Ingen man skulle vilja bo granne med kanske, men han är ju rätt charmig ändå.

  • Tutilure
    KarJac skrev 2008-04-25 21:40:55 följande:
    Han säger vad han tycker, det är väl härligt!
    Nja, så skulle ju inte jag uttrycka det...
    Vi ska få en TJEJ, BF 17/8
  • pucken

    bert påminner mycket om min kära pappa, och honom står jag ut med så bert är säkert inte så farlig han heller

  • TheDyingBride
    pucken skrev 2008-04-25 21:43:14 följande:
    bert påminner mycket om min kära pappa, och honom står jag ut med så bert är säkert inte så farlig han heller
    Jag tror han låter högre än han bits käre Bert.
  • Vindfall
    TheDyingBride skrev 2008-04-25 21:42:18 följande:
    Jag tycker faktiskt han är rätt skön. Ingen man skulle vilja bo granne med kanske, men han är ju rätt charmig ändå.
    Nej usch, jag tycker att han är hemsk, och jag tycker att det är hemskt att folk gillar hans attityd!
Svar på tråden Bert Karlsson