• nolia

myspöl?

Undrar ifall ngn vet vart man kan köpa en myspöl som inte är såå dyr?

• Svar på tråden myspöl?
  • Mozarts Nachtmusik

läste i nån tråd att de köpt hund"korg" eller va de heter.
    men de va iofs snuggelnest de skulle likna,
    vet inte va en myspöl är =)

Kom ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • nolia

myspöl är en som en HUNDKORG hehe, fast för bebisar. den är bara mer mjukare men liknar en hundkorg mycket. barnet kan sova i den samt leka eftersom kanterna är rundade med en mjukpuff runt om. påminner även om en ammningskudde fast den är rund och man kan ligga i den !MEN DEN ÄR BARA SÅ JÄÄKLA DYR (KOSTAR CA 900KR) SÅ JA UNDRAR IFALL DET FINNS BILLIGARE OCH HITTA NGSTANS;)

• Nikas

Vilket roligt namn MYSPÖL :)

Vi har köpt en snugglenest... men det är väl inte samma sak kan jag tänka mig...

Den är ju bara för sovandet.

• Tussetösen

Hahaha jag trodde myspöl var något HELT annat...

• SophiaG

Jag trodde också att det var något helt annat!

Mys är ju ett ord som används flitigt här på FL!

Men visst låter kudden mysig

• DorisDaisy

HAhaa, ja, jag trodde också att det var något annat som menades :D

• Ville Mor

Jag hade en tanke om att köpa en Biabädd.

www.teleforum.se:8080/cgi/kunder/biabed/Swe/prod.html

Hoppades hitta en begagnad, ta av "skinnet" och sy ett nytt överdrag men det ville sig inte då jag inte hittade någon.

Kanske kan vara en idé?

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • Gummisnodden

Eller så köper man en liten uppblåsbar badpool och stoppar in den i ett påslakan! Flört

2 barnsmamma - 2004 & 2005 + En liten i magen BF +5 ( v.41 )
  • Shasti

Gå in i närmaste djuraffär eller ännu mycket billigare på Rusta eller ÖB så finns det hur många sådana "myspölar" som helst fast de är till för katter, i olika storlekar. Men fina mjuka o mysiga och kostar definitivt inte 900. Man kan få en jättefin sån för en hundring.

• Shasti

...sen kan man ju lägga på något tyg eller sy eget överdrag om man vill ha ett ännu mjukare tyg eller så.

• bebis08

När brorsdottern är och hälsar på så slänger vi en filt över BIA-bädden och där sitter hon perfekt! 80x100 cm :)

Triss i tjejer + Pyret i magen med BF 29/9-08
Svar på tråden myspöl?