• delicious lady

    Är så sugen på tjejsex...fortsättningstråd 3

    eftersom denna tråden inte fick vara kvar i sex och samlevnad flyttar den hit....
    tyvärr kan man inte vara anonym här, men jag hoppas att flera kan hitta hit i alla fall, och våga vara här.

    Berätta tjejer, vad drömmer ni om på era sömnlösa nätter?
    Vilka fantasier lever inom er?
    Vilka egenskaper eller personligheter ska era drömtjejjer ha?
    vad får er att ticka som en liten bomb, i väntan på att få gå av?
    hmm
    Vill ni dela med er?

    Hjälp mig att blåsa liv i denna smarriga tråd! vi fortsätter i samma anda
    Kram på er alla mjuka, vackra, sensuella kvinnor!
    Dela med er era sinnens drömmar

    Alla är välkomna att skriva!

  • Svar på tråden Är så sugen på tjejsex...fortsättningstråd 3
  • ZoZoZ

    Vad fånigt att tråden inte fick ligga kvar under sex och samlevnad.

    Hoppas alla vackra, mjuka, ljuva, underbara kvinnor där ute får en underbart bra helg!

    *KRAM*

  • supermamma75

    Jag vill också. Det verkar omöjligt att hitta någon. Jag har till och med lagt upp min profil på en kontaktsida, inget napp.

    Förslag till en Helsingborgstjej??

  • Black Fox

    Hej hej!

    Jag finns fortfarande, jag har bara haft det lite stressigt.
    Tråkigt att vi inte fick vara kvar, men roligt att den ändå stratades om!

    Bra initiativ, Delicious Lady

    Juti

  • delicious lady

    Black Fox skrev 2008-06-04 08:38:59 följande:


    Hej hej!Jag finns fortfarande, jag har bara haft det lite stressigt.Tråkigt att vi inte fick vara kvar, men roligt att den ändå stratades om!Bra initiativ, Delicious Lady Juti
    hej vackra kvinna!!!

    kul att du hittade hit
    äntligen är sommaren här....och de flesta har det nog lite stressigt..mycket som ska göras...

    idag har jag gaddat svanken....bild kommer jag att lägga in senare..bara kameran och jag kommer överens

    kram alla mysiga kvinnor....
  • BinniBoo

    Har själv försökt hitta någon i 5 år.. men det är svårt att hitta en tjej som vill.. har aldrig testat men vill lika mycket fortfarande. ;) Bor i värnamo.. någon i den trakten här kanske? ;)

  • MissB

    Lägger er i favoriterna och ser vad som händer. Kul tråd! Ska även släppa in er till min sida så fort jag hinner med.

  • delicious lady

    vad gör man om man har träffat kvinnan som får hela världen att gunga....och man vet att det ALDRIG kommer att bli mer än en väldigt djup vänskap?????

  • världens bästa mamma

    Hmm inga som skriver här??
    världens bästa mamma skrev 2008-05-23 10:32:09 följande:


    Hejsan
  • delicious lady
    Svar på #12
    nja..det verkar som att många inte vill skriva nu när man inte kan vara anonym...tråkigt tycker jag....
  • MissB

    Kikar in när jag ser att det blinkade nya inlägg. Jag vill nog inte skriva öppet här om mina erfarenheter eller vad jag vill ur framtiden mer än lite grann men det är kul om vi kan prata om det till viss del.
    Själv vill jag bara ha "kryddan" gärna med någon jag har en bra vänskap med och kan göra även annat med så att säga.
    Delicious lady, av ditt inlägg så verkar det som du har träffat någon som du vill mer med. Från din sida letar du någon extra vän eller vill du mer ha ett förhållande med kvinnan?

    Nu ska jag kolla länken

  • MissB

    Ahh, undrar, är ni mer för förhållande? Jag kanske hamnade i fel tråd? Ber om ursäkt om så är fallet men jag fick uppfattningen att vi var "bi". Lite konstigt när man inte kan vara anonym. Varför får man inte det förresten? Alltså varför fick inte tråden vara i sex&samlevnad?

  • delicious lady
    Svar på #15
    hej hej

    jo jag träffade en kvinna förra året...
    vi blev snabbt vänner och även om det var något i luften så hände det aldrig något...förutom lite pussar, men det är inte ovanligt i våran umgängeskrets vi tjejer kan puss lite på varandra utan att det betyder mer än att vi är bra vänner...

    i alla fall så visste vi båda att nyfikenheten fanns där, men vi kände samtidigt att den här vänskapen kunde utvecklas till något väldigt fint så vi ville inte äventyra det med någon mer sexuell relation.

    idag är hon mer som en syster till mig, den allra bästa väninnan jag har och förmodligen kommer att få...
    mina känslor för henne finns kvar, men hon har nog inga andra känslor än vänskap för mig.
    jag tänker på henne och drömmer om henne varje dag.
    det är väldigt frustrerande...
    men samtidigt så skulle mitt liv bli väldigt fattigt utan henne som vän....

    jag älskar henne....hon har på kort tid blivit en stor del av mig...
    hon har på vissa områden gjort mer för mig än min man...

    jag vill väldigt gärna träffa någon kvinna....
    jag är gift så det är mer en "krydda" jag söker..
    en väninna med "benefiths"....
    någon man kan umgås med som vän, men samtidigt om lusten faller på ha lite mer kul med
  • delicious lady
    Svar på #16
    här är det nog flest bitjejer, men även lesbiska eller bara nyfikna får givetvis oxå skriva

    tråden fick inte vara kvar i sex och samlevnad eftersom det inte var någon klar frågeställning, utan vi hade mer utvecklats till en grupp som diskuterade gemensamma intressen....

    när det gäller medlemsgrupper där den här tråden nu ligger så kan man inte vara anonym...det är bara i de #känsliga# trådarna man kan vara det....
  • supermamma75

    Den är underbar. Tack för länken!!
    Det verkar som fler längtar här inne, när skall det bli vår tur??


    delicious lady skrev 2008-06-12 13:06:47 följande:


  • BinniBoo

    verkar aldrig vara min tur :(

    Ska förmodligen jobba i sthlm i en månad drygt.. funderar på att gå på någon nattklubb där det bara finns bi/lesbiska tjejer.. men frågan är ju vart ligger dom och vad heter dom..

Svar på tråden Är så sugen på tjejsex...fortsättningstråd 3