• Milla C

    Datum för 30+-träffen

    Nu är det dags att bestämma datum för vår stora "30+-träff"! För att göra det enklare för oss som planerar, rösta på de datum som passar dig bäst!


    Mamma till världens finaste Gabriel
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-24 16:58
    Träffen som talas om i TS är för oss som håller till i trådarna "30+ som arbetar på första barnet", "30+ som arbetat i över ett år på första barnet", "30+ som väntar första barnet", "30+ som fått första barnet" samt "30+ med första barnet 1-2 år"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-24 19:35
    Omröstningen är öppen t om 30 maj.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Datum för 30+-träffen
  • Mia118

    Nu blev jag nyfiken...Vad är detta för träff och för vilka? (30+ fattar jag men gäller det hela Sverige? )

  • Milla C
    Mia118 skrev 2008-05-24 07:18:21 följande:
    Nu blev jag nyfiken...Vad är detta för träff och för vilka? (30+ fattar jag men gäller det hela Sverige? )
    Det är en träff för oss som håller till i trådarna "#0+ som arbetar på första barnet", "30+ som arbetat över ett år på första barnet", "30+ som väntar första barnet", "30+ som fått första barnet" och "30+ med första barnet 1-2 år". Men du är jättevälkommen in på en av dem om du vill .
    Mamma till världens finaste Gabriel
  • Mia118
    Milla B skrev 2008-05-24 07:35:37 följande:
    Det är en träff för oss som håller till i trådarna "#0+ som arbetar på första barnet", "30+ som arbetat över ett år på första barnet", "30+ som väntar första barnet", "30+ som fått första barnet" och "30+ med första barnet 1-2 år". Men du är jättevälkommen in på en av dem om du vill.
    Tack för snabbt svar..Blir alltid nyfiken när det gäller att träffa nya människor! *ler*
    Hoppas ni får en rolig dag/helg när ni har eran träff!
    Skrattande
  • kaz

    Tack Milla och LLina för initiativet! Jag är tyvärr uppbokad samtliga föreslagna helger i juni (först kommer min mamma, sedan är det bröllop och därefter flyger jag ner med Simon till mamma i Skåne) och röstade således för en helg i augusti. Men man kan ju inte vara med på allt! Kram på er!

  • lia76
    Milla B skrev 2008-05-24 07:35:37 följande:
    Det är en träff för oss som håller till i trådarna "#0+ som arbetar på första barnet", "30+ som arbetat över ett år på första barnet", "30+ som väntar första barnet", "30+ som fått första barnet" och "30+ med första barnet 1-2 år". Men du är jättevälkommen in på en av dem om du vill.
    Bra initiativ
    Tycker du ska skriva i TS att dte är för oss i ovanstående trådar så folk vet
    Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • Milla C
    lia76 skrev 2008-05-24 16:45:03 följande:
    Bra initiativ Tycker du ska skriva i TS att dte är för oss i ovanstående trådar så folk vet
    Fixat !
    Mamma till världens finaste Gabriel
  • lia76

    Många som vill ha i augusti...
    Då ligger jag nästan och föder barn ju


    Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
  • Milla C
    lia76 skrev 2008-05-24 17:03:51 följande:
    Många som vill ha i augusti...Då ligger jag nästan och föder barn ju
    Det får väl bli tidigt i augusti i sådana fall, även om jag INTE röstar på helgen 9-10 augusit för egen del .
    Mamma till världens finaste Gabriel
  • Mirmis

    Jag skulle helst vilja ha en helg i juli, för i augusti har jag börjat jobba och jag röstar inte heller på 9-10 augusti för att jag har ett 1 års kalas då Skrattande

    Men det är mycket som händer i sommar så bestäm en helg ni och vart så ska jag försöka komma ner..

    Tack så hemskt mycket Milla B och LLina för att ni fixar det här..


    ~~Wilma 070809~~
Svar på tråden Datum för 30+-träffen