Circus Larsson skrev 2008-08-04 23:19:18 följande:
Nästa gång ska jag köra i underkläder och börna överallt få se vad dom säger då
Det vill jag se
O inte sjutton stoppades alla, stan låg då i dimma lite titt som tätt fram till skymningen. DÅ först dök harry haffa upp, iaf dagarna efter cruisingen.
Synd att media o polis är som det är, hopplöst fall verkar det. MEN i Rättvik var vi med om en intressant sak... Vi låg efter 3 svenssonbilar på väg hem en kväll o till vår häpnad tar polisen in dem o släpper oss

Blev inte stoppade en enda gång trots att "risken" fanns lite då o då. Sambon har lite teorier om ungar i bilen....
Nya Power måste inför skaffas! Vi har dykt upp på lite bilder här o var gm åren, lite kul att kolla om nån kändis dyker upp i vimlet. Sambon var med på en "snygg" powerbild för nått år sen, misstänker mitt gravida -04... Det var första året de sålde linnen iaf, vi köpte o Kjelle tjatade till sig en biffig bild (som han sa sig vilja ha), så här efteråt ångrar sambon att han inte nekade...
yossis: handlade tyvärr inte åt mig... Hade ju bara one size på tjejkläderna o de passar inte riktigt bra... Handlade åt de andra o en födelsedagspresent (var ju bjudna på barnkalas 10.00 på söndagen *trippelt gäsp*) T har inte sett vad vi köpt än, är hos papps, men hon blir nog nöjd