• AnkFisk

För gammal för leggings?

Jag har en lite knasig fråga
    Är man för gammal för att ha leggings+shorts om man nyss fyllt 30?
    Tycker det är snyggt och skulle vara perfekt att ha på mig imorgon, men det kanske bara är 18-åringar som springer runt i det? Har ju noll koll nu när man är f-ledig och dessutom befinner sig i värsta ålderskrisen

• Svar på tråden För gammal för leggings?
  • Analoga
    AnkFisk skrev 2008-05-30 19:05:50 följande:
    Jag har en lite knasig fråga Är man för gammal för att ha leggings+shorts om man nyss fyllt 30? Tycker det är snyggt och skulle vara perfekt att ha på mig imorgon, men det kanske bara är 18-åringar som springer runt i det? Har ju noll koll nu när man är f-ledig och dessutom befinner sig i värsta ålderskrisen
    Nej, du är verkligen inte för gammal för det   Det kan man väl ha äldre än 30 också
  • bebis08

Nä det tycker jag absolut inte du är för gammal för!
    Jag är 35 och har det ibland, tror inte jag har nån ålderskris... Räcka ut tungan

Triss i tjejer + Pyret i magen BF 29/9-08 ---> www.elmida.se
  • Tecken

Det beror lite på hur korta shortsen är...

• snabla

nej så länge man själv känner sig bekväm så...30 är väl ingen ålder
    själv är jag snart där...

• Elli47

Det beror väl på vad du tycker! Flört Nej, man är inte för gammal och sen beror det ju på vad du ska ha till dem? Ett tajt litet midjekort linne är inte det snyggaste...Skrattande inte ens på en tonåring.

• AnkFisk

Hur korta shortsen är? Man ser inte skinkorna i alla fall
    Nej, men det är såna där vanliga, khakifärgade "safarishorts" med ett uppvik liksom. Slutar väl ganska högt upp på låren, men inte så att det är något skamligt över dem

Tack för alla svar hittills!

• Iorlover

Hoppas jag verkligen inte att du är, för jag är också 30 o tycker som du att det är fint. Ska införskaffa det snarast!

Ta det du!

• sherlock

Det är klart du ska ha shorsen!

Hade dock samma tankar för några veckor sedan innan jag inhandlade ett par shorts. Köpte dem och storm trivs i dem

Jag är snart 29 men bestämde mig för att jag nog kan gå o shorts i mååånga år till. Om figuren tillåter

• Babiesen

strunta i leggingsarna och ta bara shortsen.. Tycker det är fult med leggings under!

Oavsett ålder!

• Pyff

Jag är 33 och har ofta leggings, det är ju sååå skönt och praktiskt! Känner mig absolut inte för gammal

Pyff på er!
  • La Lola

Långkalsonger...förlåt, leggings passar på barn.

O kombinationen långkalsonger o shorts måste vara bland det fulaste som finns!
    Oavsett ålder.

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • lillalillalillamysan

Min mamma är 63 och klär sig supertufft i leggings och klänning. Hon har aldrig fått kommentaren att hon är för gammal... Så länge man bär upp sina kläder så spelar åldern ingen roll

• Petrah

Nääääääääää absolut inte. jag har haft dt både när jag gick i klass 8 och nu när jag är 33 år. och min mamma o hennes kompisar har dt och dom är 50 år. svar NEJ!!!!!!

Wild, Raw and Beautiful
  • Babiesen

visst kan hon ha leggings... men inte till SHORTS!!!!!

• tristania

Men hallo eller??? Står det på klädesplaggen vilken ålder som är lämpligast??? Vi lever på 2000-talet, folk får väl spöka ut sej hur tusan dom vill!

Klart du kan ha leggins, herregud

"Kan jag ha bandtröjor trots en ålder på 37 år"?????Orka bry sej

• Mallan76

Leggings + kjol kan jag tycka är fint.

Men leggings+shorts... ? Njae....
    Inte fint på någon, oavsett om man är 18 eller 30.
    Fast det är ju bara min åsikt.
  • lilya

klart du inte är för gammal för sånt :D

• AnkFisk

Leggings till klänning funkar ju på alla och är såå snyggt!! Det var just kombinationen leggings+shorts som jag var ute efter. Fast jag provade nu i morse och trivdes inte alls i det! *asg*
    Kanske om jag hade haft ett par vita leggings, men det finns för tillfället inte i min byrålåda tyvärr

Tack för att ni tog er tid att svara!

Svar på tråden För gammal för leggings?