Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

Fniss...jag är på dag 90 är....Mins mens har helt borta. Hade den sist i juni den första efter förlossningen. Gravid är jag inte för jag har testat 2 gånger.

Spännande Jessa och Jonali, tummar hålls.
    G morsan, visst hade du med knas med mensen?

• Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 14:52:14 följande:
    Yes, efter första tog det ca 2 månader till andra, men nu har jag hunnit haft 2 på kort tid. Väldigt oregelbunden.
    Ok skönt att höra, min lär väl dyka upp. Ammar du med än, mycket?
    Det är väl därför min knasar?
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 15:13:27 följande:
    Ammar en hel del. Tror att det är därför menseninte riktigt "funkar som den ska".Funderar ni på fler barn?
    Mmmmm ....funderar än så länge. Just nu är det bra som det är men kanske i framtiden när det lugnat ner sig på makens företag och de små blivit större. Men hjärtat vill alltid....
  • Milla med killar

1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag
    2.Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag
    3.Millamedkillar ammar Theo*svimma inte nu* 10*per dygn,mycket på natten som är snutt på dagen ca 4-5 gånger.

• Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 15:36:48 följande:
    Milla:Hur länge ammade du dina andra killar?
    Bra att du inte svimmade Beckah Men man skämms nästan ibland för han är så snuttig. Men jag har alltid kört friammning här med och han har ingen napp eller snutte utan bara tutte...*asg*

Nåja vi slutar väl nån gång här framöver. När båda vill o är redo.

Jag ammade min etta 5 1/2 månad. Hans slutade av sig själv, mer intresserad av mat.
    Tvåan 5 månader.Samma där.
    Trean 9 månader. Jag var slut o orkade med mer nattamning.
    Ja o nu lillgubben vet ni ju
  • Milla med killar
    Beckah82 skrev 2008-08-26 15:34:56 följande:
    Jag svimmar inte Milla visserligen slutade Alvin på natten för någon månad sedan men det är väldigt nyligt som vi dragit ner här hemma. Jag tröttnade på fri amning om dagarna och började säga nej och avleda och sånt. Fram tills för ett par veckor sedan var det runt 10 gånger per dag här med.Hur många är vi som ammar?1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag2. Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag3. Millamedkillar ammar Theo*svimma inte nu* 10*per dygn,mycket på natten som är snutt på dagen ca 4-5 gånger.
    Jo jag har börjat avleda med här på dagarna. Är ju lite svårt att dra fram tutten i tid och otid. Går ju ann hemma men inte ute bland folk.
    Att jag ammat så här länge beror mycket på att jag är mycket ensam med man måste få vardagen att fungera. Men jag tycker det är mysigt oxå.
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-26 15:46:43 följande:
    Som mina tjejer. De slutade av ointresse vid 6 och 8 månaders ålder. Har inte behövt avvänja dem.Nä, nu ska jag i väg och jobba nervig.....
    Åhhhh... lycka till!! Vad jobbar du med?
  • Milla med killar
    tacky skrev 2008-08-26 17:11:54 följande:
    hej allihopa. länge sen jag var här nu, knappt nån minns mig orkar inte läsa 300 sidor tillbaka, men ser att det planeras bäbisar för fullt! vad häftigt. jag tänker aldrig mer bli gravid, men det hoppas jag att andra runt om mig tänker bli, så att jag får chansen att krama på små nyfödingar framöver madison har börjat på dagis och jag håller på och startar eget. sviktande självkänsla/självförtroende saboterar lite för mig, vi får se hur det går. har iallafall registrerat domännamn och webbhotell och ritat en framsida till min hemsida, så snart är det nog i rullning, hoppas jag. oj, vad mycket jag skriver. hur mår ni?!
    Heeeej Tacky Kul att se dig!
    Har tänkt på dig...
  • Milla med killar

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    Han är sååå glad och nöjd för det mesta

2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    Shit, är ju redan stor och har ju redan 4 men...en till

3.Vad gillar du för musik?
    Det som spelas på radion oftast.

4.Vilka TV-serier följer du?
    Hehe..INGA, kollar mest på film.

5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
    Sjuksköterska ska utbilda mig till barnmorska när jag födit klart

• Milla med killar
    Beckah82 skrev 2008-08-28 22:05:46 följande:
    Ska läsa ikapp dagen snart...Men GUUUUUUUUUUUD vilken dag! oh my god detta var jobbigt som faen!Igårkväll var vi på lite kräftskiva...fast med barn då så det blev folköl för mamman men kom inte i säng förrän 01:15 och då hade Alvin varit vaken och gnällig en timme.Hur som helst...Upp kl 07 i morse. Iväg med buss och tåg kl 09 och då började GNÄLLET. Alvin gnällde och skrek och sov småsnuttar om vartannat hela resan (nästan 5 timmar).Sen iväg till fotostudion. Vid detta laget hade jag redan listat ut att det var smärtskrik för min solstråle hade inte visat sig på hela dagen.Sminkningen gick allt annat än smärtfritt eftersom jag hade en ledsen bebis samtidigt som jag skulle sminkas.Jaha...sen fotning ja...USCH. Skulle ju vara en bild på bara barnen men det tycktes näst intill omöjligt. Han bara skrek så fort jag ens tänkte tanken på att ta honom ur famnen.Maaaassa trixande, amning, spexande osv blev det...och halvdana bilder SUR och uttråkad Victor som bara längtade tills det skulle vara klart så han fick åka hem till sin farmor i Vallentuna över helgen.Direkt efter fotning blev det taxi till stationen. Hoppade av vid apoteket 16:35. In fort som satan och köpte bebisalvedon och sen rusade vi bort till stationen där vi mötte Victors farfar 16:45. Ett snabbt hej och lämna Victor och jag sprang vidare med Alvin till tåget och hann precis med så gick tåget 16:55.Han fick Alvedon så tillbakaresan gick en gnutta bättre ända fram till slutet då han var så jäkla less och trött att han bara skrek.Nu är vi hemma och Alvin är badad och ligger och sover ZzzzzzzzzzzzzzzzzJag är slutkörd och trött i kroppen efter allt bärande.Har fått amma typ en miljard gånger idag om inte mer. Fan vad tröttsamt. Jag är så less!Men men hoppas bilderna blir okej i slutänden iaf och repotaget bra.
    men... vad typiskt. Hur mår Alvin idag då?
  • Milla med killar

Len Gbg skrev 2008-08-28 20:58:43 följande:

Aaah, nu hittade jag tråden igen efter en hel del sökande...Hur mår ni alla?!Ville bara kika in och ge KRAMAR och KÄRLEK till alla ni som skriver fina saker i min gästbok och på msn. Det värmer verkligen ska ni veta!Kram Madelene & Johannes
  • Milla med killar
    annki72 skrev 2008-08-29 10:28:24 följande:
    1.Vad tycker du mest om med ditt barn?Att hon alltid är så glad.2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?Är stor nu så jag ska inte ha fler barn 3.Vad gillar du för musik?Allätare, men gillar musik som är dansvänlig, ej hårdrock och punk.4.Vilka TV-serier följer du?ghost whisperer,Bones5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?Jobbar som uska, just nu som personlig assistent.Ps: idag fyller jag år!!!!!
    ******GRATTIS ANNKKI*******
  • Milla med killar

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 13:01:39 följande:

jag behöver hjälp. ska sälja min (Isabels) Tako vagn. köpte den för 3900kr. ska jag försöka sälja den på tradera eller blocket. kan inte komma på vad som är bäst. nån som har några ideer???
    Blocket helt klart får man ut mest
  • Milla med killar

och.... Beckah cooool tröja ju Jag är inloggad hela dagarna men inte här jämt...

Men ibland är man osynlig i denna tråden så har det varit från scratch. Jag känner med så.Men har slutat tänkt och lagt energi på det.

• Milla med killar

Jag både köper och säljer på Tradera jag med märkeskläder ,ingen vits med annat som Beckah skriver. Det jag köper nytt mest är Meandi för det har ett superhögt andrahandsvärde. Ibland högre än innan. Pop köper jag mest beg.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2