Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Inatt sov jag 12timmar och jag är fortfarande så jävla trött. Måste nästan ha dragit på mig något virus som är på väg att bryta ut för detta är fan helt sjukt så trött jag är.

Leia äter sin välling inne i sängen nu så förhoppningsvis somnar hon snart och sover ett par timmar till och då slänger jag mig direkt i sängen.

Alla som var på oss inför Thailand att det inte var lämpligt att åka till värmen med spädbarn borde lämna Sverige nu, för denna värmen är värre än där nere tycker jag.

• Halvblod

Go´morron. Fick sovmorgon idag då Leia sov ändå till 10 i 10.

Igår lyckades jag äntligen hitta regnbyxor i strl74, på rea dessutom. Jag var inne och kollade på dom för 2-3veckor sedan men då fanns inte hennes storlek, men nu på rean fanns det plötsligt Det var köp 2 reaplagg betala för 1 på Lindex så det blev en hel del shopping för väldigt lite pengar.

I eftermiddag blir det storhandling, skönt att hålla sig vid frysdiskarna i denna hettan.

• Halvblod

Min dator blev helt knepig tidigare idag och det kändes som att någon annan styrde den, den gjorde inte alls som jag gjorde iaf. Sände av dator, modem & router ifall någon var inne i vårt nätverk.
    Nu när jag satte igång den så kom jag först inte in, men nu fungerade det till slut. Ska sätta mig vid den nu och bränna ner allt viktigt för jag antar att det är ett jäkla skitvirus som härjar.

Jaja, skulle ni får några konstiga mail eller liknande från mig så kasta kasta kasta direkt!!!!

• Halvblod

hej hej. Nästan aldrig inne sedan min dator typ dog. Sitter med telefonen och surfar nu medans leia kollar fotboll. Va kul med festival, jag skulle oxå vilja åka dit och se framför allt NERD, men i år blev det ingen festival för mig . Ska läsa igenom lite mer än bara sista sidan nu.

• Halvblod

jag var borta och vägde leia igår eftersom jag tycker att hon har blivit klenare igen. Enligt vågen ute i väntrummet (vår sköterska var inte där) så hade hon gått ner 50g på en månad och var nu nere på 8740g. Så nu blir det förmodligen extra kontroller varje månad ett tag till.

• Halvblod

leia sover oftast "bara" 10timmar så en natt. Kanske du ska testa att låta dom vara uppe lite längre på kvällen om morgonen blir för tidig annars?

• Halvblod

min lilla plutt har noll rutiner när det gäller sömn. Allt beror på hur aktiv hon har varit under dagen. Ibland sover hon 4-5 timmar så dagen, ibland 1. Ibland somnar hon 19.30, ibland 23. Kanske det ändras när det är dax för dagis men om det inte gör det så är det ok för mig eftersom jag litar på att varje kropp själv vet vad som är bäst.

• Halvblod
    solstraalen skrev 2008-08-07 15:20:46 följande:
    Jo det löser sig alltid förr eller senare =)Vi är "tvugna" att ha rutiner, Josef fungerar inte alls annars.
    Ja alla är ju egna individer som kräver olika mycket rutiner. Hoppas det blir bättre snart så att inte dagis blir problem pga sömn.
  • Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-07 22:17:32 följande:
    Halvblod skrev 2008-08-07 12:36:08 följande:
    hej hej. Nästan aldrig inne sedan min dator typ dog. Sitter med telefonen och surfar nu medans leia kollar fotboll. Va kul med festival, jag skulle oxå vilja åka dit och se framför allt NERD, men i år blev det ingen festival för mig . Ska läsa igenom lite mer än bara sista sidan nu.jag ska på URF nu i helgen. har barnfritt dessutom. eller han ska med imorn eftermiddag men sen så... reeeeeeeaaaaaggeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Åh va kul. Festa för mig oxå, och kolla gärna in mina vänner som spelar
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2