Inlägg från: pilliss |Visa alla inlägg
  • pilliss

... Född: Juli 2007 ... 2

solstraalen skrev 2008-06-10 19:42:20 följande:
    Den 22a Aug ska jag till läkarn!!! Fram tills dess hoppas jag tappa 15kg. Det borde jag fixa, hoppas jag iaf.Men helst 10kg =)Ska se om jag kan få en bukop av landstinget nämligen.Har längtat efter detta såååååååååååååååååå länge.Så nu får vi se hur min viktminskning går under sommaren och om läkarn vill skicka en remiss Så ikväll ska ja frossa glass, sen blir de gå ner i vikt för hela slanten i sommar Förutom på lördag då, då ska ja unna mig en tårtbit för Josefs skull Jag är såååååååååååååå glad!Ja menar, tänk OM jag får en bukop!!! Finns inget i världen som skulle göra mig lyckligare just nu.Kanske låter ytligt, men jag mår fruktansvärt dåligt över min äckliga å hängiga mage. Jag tycker dte är sååååååååååå vidrigt. Usch. Inte är de snyggt heller å inte bekvämt nu då de e så varmt heller å definitvt inte då man sover.Får ja ingen op av landstinget så blir de banklån sen.
    Vet hur det känns
    Veni, Vidi, Vici...........
  • pilliss

Åh va synd...
    Hoppas övriga tiden blir bättre.
    Här är jättemkt blåst o lite duggregn...

Tania skrev 2008-06-11 12:42:26 följande:
    Ligger i sängen på hotellet på Mallis...Här regnar det DAG TVÅ och vi är såååå less nu. Tur att datorn är med så man kan kolla film.. tyvärr roar inte det Charlie så han terrar storebror på det iskalla golvet.Så himla tråkigt när man lagt ner sååååå mycket pengar på en resa så regnar det och man kan inte går ut från hotellet.
  • pilliss
    GRATTIS JOSEF

• pilliss
    Min lillkille blir 1 år IDAG
    Kan inte fatta att tiden gått så snabbt.
    Inte längesen han var en liten baby... Och nu är han redan 1 år...

Grattis till er andra som fyller år idag och har namnsdag

• pilliss

Tack
    Grattis till din kille med

Det undrar jag med. Detta året har ju bara försvunnit... Fundersam

zandrisen skrev 2008-07-10 15:03:02 följande:
    Pilliss, Grattis till din ettåring Idag fyller min Mick också ETT ÅR! fzattar ingenting, vart har tiden tagit vääägeeen???
  • pilliss

hur stor var din andra?

mrsbygg skrev 2008-07-11 19:45:31 följande:
    drygt me sjuka barn!! mina är friska än så länge..*peppar peppar*tror bebis har bosatt sig i magen för alltid! små drygt å klämma ut en jätte bäbis sen haha..nej, den får komma inatt eller så får den stanna där inne tills nästa vecka!
  • pilliss

vem?

Donna69 skrev 2008-07-12 23:09:16 följande:
    hur bra som helst!!!livet leker som fasen *fniss*själv då??
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2