Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

nu är plupp vaken! wiiiieee

• Donna69
    solstraalen skrev 2008-08-11 07:13:06 följande:
    Dagis vad gäller Josef ger mig verkligen ÅNGEST Det är sååå jobbigt de här med hans humör å att han börjar skalla golvet så fort han blir arg/trött. Å att söva honom.. Han har alltid vart sån som inte somnar i famnen utan illvrål å skrik länge innan, han vill ligga själv i sin spjälsäng..
    fasen va jobbigt för honom! va säger personalen då?
  • Donna69

viktoria har börjat killa mig under fötterna..

gaaaaaaaaaaaaaaaaaah

• Donna69
    Mum23 skrev 2008-08-11 08:25:15 följande:
    Godmorgon tjejerFattar inte att det ska vara så trögt att gå upp på morgonen!!!!!!!Är impad av Donna och Ann som varje morgon sitter här TIDIGT på morgonen med så glatt humör. Man blir ju glad iaf.Sol: Melvin sover oftast 10 timmar per natt. Somnar runt mellan 20-21 och sover till 07-08. På dagen sover han mellan 2 till 3 timmar.
    fniss

fint sällskap till kaffet måste man ju ha....speciellt när man har egentid ;)
    äääälskar tidigare mornar - ensam
  • Donna69

sätt klockan, gå upp före de andra, fixa kaffe o sen sitt bara o njut till de andra vaknar

• Donna69
    misan84 skrev 2008-08-11 12:47:30 följande:
    igår kväll var jag uppe o lämnade min bil vid bilaffären här hemma för den skulle på service idag.... Kollade noga så jag låste o la nyckeln i deras nyckellåda... Idag på morgonen väcktes min sambo att bilfirman ringde o frågade var vår bil var, om vi inte hade lämnat den... Det visade sig att vår bil är STULEN dem hade lyckats fiska upp nyckeln tydligen o sen ta den:( En audi combi -08 var det Snacka om att man blir lessen...... O bara tanken att där i ligger hampes resesäng, nya kavat skor och BILBARNSTOLEN!!!! fan säger jag bara.. Vill gräva ner mig...
    MEN VA????????????

FY FASEN VA JOBBIGT!!!!!! PUSSPÅ DIG
  • Donna69
    misan84 skrev 2008-08-11 12:47:30 följande:
    igår kväll var jag uppe o lämnade min bil vid bilaffären här hemma för den skulle på service idag.... Kollade noga så jag låste o la nyckeln i deras nyckellåda... Idag på morgonen väcktes min sambo att bilfirman ringde o frågade var vår bil var, om vi inte hade lämnat den... Det visade sig att vår bil är STULEN dem hade lyckats fiska upp nyckeln tydligen o sen ta den:( En audi combi -08 var det Snacka om att man blir lessen...... O bara tanken att där i ligger hampes resesäng, nya kavat skor och BILBARNSTOLEN!!!! fan säger jag bara.. Vill gräva ner mig...
    har ni pratat med försäkringsbolaget??? vad säger dom?
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-11 14:13:49 följande:
    Vilka konstiga tider, vad har du för jobb?
    alltid såna tider inom restaurang ,-)
  • Donna69
    Tania skrev 2008-08-11 16:23:19 följande:
    Donnis.... tänkt dig att få ha Scala helt för dig själv varje kväll mmmmm.....

Mitt andra hem, Löv!
    det skulle vaaaa heeeelt underbart!!!
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-11 20:30:30 följande:

kan ju säga att det har inte vart fett me pengar från f-kassan när man alltid jobbat 75% hade vart bättre me 100% *L* men nu jobbar ja igen å då får man se lite mer pengar igen
    hahahahahahaha
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2