Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

solstraalen skrev 2008-08-19 08:05:44 följande:
    Snart dags för dagis här. Idag får vi se hur det går.Ska lämn dom idag å se hur det går.Går vid 9.30, sen får dom ringa om det krisar.HOppas verkligen det går bra.Nästa vecka ska dom börja gå till 16. Jag åker ju till Eslöv på tisdag och kommer hem sent på torsdag så jag vill verkligen ha dagis klart den här veckan
    håller tummarna
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-08-19 08:09:31 följande:
    Hur många gånger under en dag använder ni två brudar  *ASG* ?
    HRM...TYP.....9 GGR ....*fniss*
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-08-19 13:10:44 följande:
    Idag har min största dotter Zassa börjat i ettan. Ojojoj, vad stolt man var när man knallade in i skolan. Alla barnen satt och var jätte nervösa och förväntansfulla.Tog kraft ur mig också, mindes så väl min första dag!!!!!!!!!Känns bara så coolt att vara mamma till en etta-kladdare
    zassa....vilket mysigt namn!!!
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-08-20 07:56:46 följande:
    wiho idag skolas Sam in på dagis!!Han skulle ha opererat sitt öga idag, men det blev juh bra från ingenstanns så nu slipper han op.!!nehe märka lite kläder sen måste vi åka iväg...
    gött med op!!!!!!!! naaaaaw
  • Donna69

nu ska även jag ha kaffe...glömde ju köpa igår så gubben fick allt surfa till mitt x-jobb o hämta.

Dock löfbergs men det får duga....*uäääää

• Donna69
    veronicaq skrev 2008-08-20 17:05:26 följande:
    var på 1årskollen nu...75cm på jorden och 10.5kg hydda...Stötte på en annan ettåring där i samma veva... HAN VA ENORM 85 cm!!!! ja trodde han va MINST 1½
    sicken plutt!!!!
  • Donna69
    JoNaLi skrev 2008-08-20 21:02:15 följande:
    Var hos en tandhyginist med Meja och då sa hon att det går lika bra att använda vanlig tandkräm till barn fast man ska inte ha på mer än deras lillfingernagel på borsten. Så det tror jag på.. barntandkräm är bara för att tjäna pengar... på barn.
    jepp....barntandkräm är FETT najs!!! rolig tub o pilla på samt att både mamma o sessan LOVES it!!!
  • Donna69

tjohooo?? weiki peiki!!!??

nu har jag fan suttit här sen innan 4!!!
    sure....sov ni...slashasar....t.o.m moster flottar

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-21 06:11:13 följande:

hahahah flottar, du skall veta hur nattpasset var inatt ingen är avis jag loooooooooovar.... mörrn påre gos
    ja berätta om nattpasset då.....typ msn......nu???? =P
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2