Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

Vicky, det kommer att bli bra!!! Kram.

Sol: Du är duktig!!!! Jag har helt tappat all självdiciplin och tom gått upp lite igen...blääää.

Igår var på på Tivoli i Köpenhamn och Leia älskade det. Hon fick åka ett par karuseller (mest typ sagoslott och liknande) och det var verkligen uppskattat.
    Kom inte hem förrän kl3 inatt så vi bestämde oss för att inte åka över idag ien för att gå på Zoo, dessutom är det inte jätteroligt väder. Så Zoo får vi ta en annan dag istället.

Har nu Ullared på torsdag att se fram emot

• Halvblod
    Donna69 skrev 2008-06-29 12:23:01 följande:
    ullared.....gaaaaaaahska bara råna en bank så hakar jag på. ok?
    Absolut...bara ring när det är fixat (kan du ta lite extra till mig???!
  • Halvblod

Hej hej. Kikar in lite snabbt från sängen via mobilen. Såg att 2små killar fyller år idag (igår) så ett stort grattis till er! Ligger och försöker somna men det går inte direkt bra, måste dock för kl6 bär det av till ullared för lite leksaksshopping.

• Halvblod

hemma från ullared och jag klarade otroligt nog min shoppinggräns och hade tom 300kr kvar, hahaha. Så nu har jag alla hennes presenter (plus lite till, hahaha) klara. Typiskt bara att vi hade planerat att åka just idag när vädret är helt underbart.

• Halvblod

Hej hej.
    Har inte varit inne på ett par dagar eftersom sambon har semester och vi har varit iväg en massa.
    Har läst ifatt nu och vet att många barn har fyllt år men det får tyvärr bli ETT STORT GRATTIS TILL ALLA BARN som fyllt år denna veckan!!!

Och ett grattis till ringen Jonali

Var ute och festade igår och hade såååå kul. Man behöver verkligen komma ut och festa av sig lite ibland och hämta ny energi till familjelivet. Älskar Leia mer än någonsin en dag som denna då vi har varit ifrån varandra en dag.

• Halvblod
    mrsbygg skrev 2008-07-06 23:50:11 följande:
    jaha ska man göra nu då?totalt rastlös och super pigg..vill ha ont!! suck
    Gå och lägg dig...bebis kommer ändå inte än
  • Halvblod
    mrsbygg skrev 2008-07-07 00:00:11 följande:
    haha kan gå å färdknäppa en sväng kanske haha..
    Ja gör det...det låter kul i vilket fall som helst
  • Halvblod
    SusannaT skrev 2008-07-07 12:18:56 följande:
    hej hej får man hänka på här. har en dotter som föddes 24e juli förra året.
    Absolut, välkommen hit!
    Jag har en dotter som heter Leia och blir 1år den 15Juli
  • Halvblod
    SusannaT skrev 2008-07-07 12:39:15 följande:
    tackar. :D halvblod: grattis i förskott. syrras dotter fyller den 14e :D
    Tack tack
    Va kul med kusiner så tätt.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2