Inlägg från: kitty79 |Visa alla inlägg
  • kitty79

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

hej i tråden - det är ju inte danskt men hur är kikkids solhattar i storlek ? är väldigt sugen på en pinkflower - dottern är 5 ½ mån och har huvudmått 42,8 ,

vilken storlek ska jag ta räckr det med 5-9 mån ?

såklart glad och tacksam för svar =)

• kitty79

har lite byx frågor =) , dels så letar jag bruna leggings som passar bra ihop med katvig brun/vita klänning , har funderat lite på gaia & ko de har ju ett par ganska snygga med mudd på benet dock så har jag inte sett deras bruna färg i verkligheten .

någon som har nått tips kanske ? letar även snygga bruna velourbyxor ,gärna katvig men det hittar jag inte någonstans , tror att jag behöver 74 i storlek såvida de inte är väldigt stora för då räcker det nog med 68 ,
    hur är ida t bruna velour ? fast katvigen är nog snäppet snyggare med fickorna ...mmmm (funderar)

• kitty79

hej på er i tråden iofs inte danskt men är det någon som sett plastisock klänning röda saker 74/80 eller möjligsvis storleken större på rea någonstans ? letar även efter esl nutty röd klänning i samma storlekar typ 80...

som alltid glad över svar !

• kitty79
    jompa skrev 2008-06-17 20:30:24 följande:
    Ja det är samma på alla bilderna-
    tackar så mycket, =)
  • kitty79

Är det någon som vet hur idaT fleece är i sorlek ? och kaviltet tänkte främst på den bruna med apor....

• kitty79
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 13:21:24 följande:
    Den är stor i storlek. Sålde en 86 för att den var för stor för Maia (framförallt för bred). Passar inte så bra på spinkisar som Maia. Annars verkade det vara underbar kvalité och den var ganska tjock så perfekt till kalla hösten och under overallen i vinter.
    tack för svar =) undrar vilken storlek man ska ta då .... tänkte att den skulle passa till hösten , hon är 6 mån nu och väger strax under 9 kg. Har inte haft ida t överhuvudet taget förut ,
  • kitty79

så nu blev det ida t fleece med apor , en suit med katter katvig rosa randig shirt och bruna velourbyxor från ida t , beställde från kids corner , hoppas att allt fanns nu.

Pust vad jag har handlat nu 4 ordern på 2 dagar...

• kitty79
    Zvartaliljan skrev 2008-06-30 13:50:40 följande:
    Du klår inte mig, jag väntar hem 7 olika ordrar nu som jag lagt sen i fredags
    nope där ligger jag i lä .... =)
  • kitty79

här blev det också paket idag ,dock svenska plastisock röda saker hood från minpluddevutt och ett rosa kik kid set med velourbyxa frottejacka och solhatt från lilla max.

så fint och plastisocken var sååå stor särsklit i jämförelse med kik kids jackan.

väntar fortfarande på bekräftelse från batinki , och kids corner.

imorrn hoppas jag att det ligger gaia & ko + zirkus zirkus från hallon i lådan =)

• kitty79

hm brukar ni välja rek ? ang posten alltså , hos batinki kunde man väla mellan rek och vanlig , valde man vanlig så står det att de inte tar några konsekvenser för försvunna paket osv..

• kitty79
    maugu skrev 2008-07-01 17:48:46 följande:
    Hej!Som webshop kan man aldrig friskriva sig från ansvaret om kund ej skulle få sitt paket(enl distanshandel och enligt Europalag)-välj vanlig frakt är mitt tips..
    Tack så mycket för svar !
    jag misstänkte nästan att det var så =)
  • kitty79

vart kan man hitta nanoou på rea nu ? är främst sugen på gul big c suit , hur är den i storleken ? har haft deras veloursuit och den var galet konstig i storleken tyckte jag.

• kitty79

tackar för snabba svar ... var det någon kod till ajabaja för att få mer än 25 % ?

• kitty79

hm är nanoous suits ungefär som molo i storlek , där använder vi 74 och de passar perfekt , ska jag ta 74 eller 80 i nanoou ?

• kitty79

jaja var köpstopp egentligen ,men det blev en big c bodysuit från freshmilk... gul , tror tösen kommer bli så söt =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10