Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

vermilion skrev 2008-08-11 22:36:03 följande:
    Nån svensk shop som fått in Småfolk förresten?
    Tror inte det, jo förresten var det Rackamaja? Inte säker, gonattt!
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:08:42 följande:
    Hallå! Shoppar du något? Ja, gillar inte alls nya Katvigvelouren. Särskilt inte byxorna...
    Vad har de ändrat m byxorna? Jackorna vet jag ju!
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:19:52 följande:
    Byxorna har åtsittande mudd nere (vilket är bra men jag tycker de raka benen är snyggare) Sen är det mudd med dragsko i midjan.Kika här;www.katvig.dk/public/media/autoimg/prod_A08VE...Jag kan lika gärna köpa Lindex velour eftersom de ser likadana ut
    Ja, de ser ju exakt likadana ut. Har alltid shoppat Katvigs velour men nu blir det Lindex! Alltså förlåt om jag tjatar men nu hade man ju kunnat börja använda lurven vissa kvällar (känns som oktober ibland) o då vill jag ju ha den nu!! Fick mail från Rumba att vi fick vänta på Molo helt enkelt tills nya webben var klar - de måste ju förlora jättemycket på det!!
  • Ullis 10
    ängeln83 skrev 2008-08-13 18:07:19 följande:
    GodkvällÄnnu en arbetsdag avklarad, bara 1 ½ kvar Har precis varit ute på en cykelrunda, började mulna på lite så vi cyklade hemåt, precis när vi kommer in och stänger dörren så börjar det ööösregna, snacka om bra tajming Säkert ett uttjatat ämne, men hur gick det med lurvarna, dom blev försenade va? Har ju inte riktigt hängt med i tråden denna vecka.Ska se om jag kan lägga in gårdagens post i BT nu.
    Ja, de har inte kommit än!!!...
  • Ullis 10
    Zvartaliljan skrev 2008-08-13 18:07:41 följande:
    God eftermiddag! Idag shoppade jag lite till Maia på stan för första gången på länge...det blev den nya fiiiina kattklänningen från Småfolks höstkollektion *love* Någon webshop som fått in Småfolks höst än???
    Rackamaja, men bara lite..
  • Ullis 10

Angående Molos overaller så är det väl fortfarande 995dk för de enfärgade? Hoppas att någon tar hem denim blue jackan så snygg!
    Det var ngn långt tillbaka i tråden som talade om Molo star (lite större strl). De har kommit på "Olgas" nu! Inte så imponerande dock...

• Ullis 10
    rixpucko skrev 2008-08-13 22:30:09 följande:
    Hej!Jag velar mellan en POP skidoverall och en MOLO, har alltid haft POP men Molo är ju så fina, undrar bara om dom är lika bra som POP?Varma och vattentåliga?Nån som jämfört?
    Jag tycker att de känns likvärdiga men Molos är läckrare... Velar oxå, men tror att jag blir gladast (förhoppningsvis sonen också!!) av en Molo i längden...
  • Ullis 10

Ringde Eleraff - inga lurvar i sikte.. Man hade ju kunnat använda dem nu, eller hur? Lite ot men vet ni fler webshppar som säljer Lego än hippo?

• Ullis 10
    Buttelina skrev 2008-08-14 14:27:07 följande:
    hmm, jag vet inte vem som har stort utbud av ytterkläder? matador kanske?
    Beställde just blue denim (finns på bild hos prinsessorogpirater) vad tycker ni? Snygg till en 6-årig kille? Min lille kille ska få grön lurv, vet att det finns grå oxå. Hittar ej min katalog så jag undrar vila fler "typiska" pojkfärger ni sett? Storebro är lite känslig för uni. Ser den mörkgrå på Rumbas sida, men finns det t ex svart eller mörkbrun?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10