Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-13 23:13:06 följande:
    katvig kommer med en del fint och småfolk ska visst vara skitfina i höst
    *gnuggar händer av förtjusning* Ska bli såååå fin o spännande höst!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:20:54 följande:
    ja, lite ränder kommer det kanske bli här också.. synd att de ändrat velourkläderna bara sen fick jag reda på att priserna kommer att häjas på katvig också småfolk kommer det bli mer av här hemma isabel kommer ha 98/104 ett atg till och lillebror kommer ha 86/92 ett tag till men håller med, det är trist med dubbelstrl
    får nog hälla mer smör i Theas mat så hon tjockar till sig . 74/80 sitter perfekt nu men 86/92 är STOR. Vad ska man göra däremellan? Dubbelstl är dumt påhitt!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:30:33 följande:
    ja, hon får vara utan tröja där emellan visst är det dumt med bubbelstrl
    Hon skulle bli överlycklig om hon slapp tröja. Min lilla nakenfis Helst ska hon bara ha mockasiner på sig. Då trivs hon bäst ...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:32:38 följande:
    ja, KÖÖÖÖP meeeeera och visst behöver isabel 4 höstjackor
    självklart! Det behöver väl alla??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:48:01 följande:
    haha, för att denna morsan får liiite ångest annars
    och denna morsan får ångest om hon inte går o lägger sig nu...

Vi syns säkert i morgon vid lunch

Natti natti!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God middag.... Här va det lugnt o stillsamt

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 11:38:19 följande:
    Jag är här De sitter och äter makaroner just nu och snart ska M sova.
    Pilla i sig makaroner är en av Theas favvosysslor Thea sussar redan och jag har lite svårt att komma på vad jag ska fylla min tid med idag...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 11:49:49 följande:
    Mmmhmmm.. det är en hel del, lär bli ett antal maskiner..
    oj jag skulle inte orka med att inte ha egen maskin. Inte sen vi fick barn.... Vi hade den visserligen sen innan. Jag avsky att behöva boka tvättstuga så jag gör vad jag kan för o slippa
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Annalisa73 skrev 2008-07-14 11:47:41 följande:
    En fråga till er som skriver och läser här: Tror ni att det skulle fungera med en liten klädbutik utanför stan med danska barnkläder. Skulle folk ta bilen för att se och känna på kläderna innan de shoppar, eller kommer folk handla mer och mer via nätet?Bor i en medelstor norrländsk stad, knappt 100000 invånare, tror jag. Funderar på att öppna en butik, delvis för att slippa gå tillbaks till mitt gamla jobb 6 mil bort efter föräldraledighet. (Väntar barn nr 3 i september.) Är inte helt säker på VAD jag ska sälja, men nåt som passar barn och mammor är i alla fall tanken.Andra tips?
    Det är svårt det där. Om jag går till mig själv.... Jag bor i göteborg och har inte direkt långt t flera butiker som säljer danskt. Men jag handlar ändå rätt mycket på nätet nu när jag är mammaledig. Just för att slippa dra med Thea o rodda m henne. Skönare o sitta på kvällen (eller natten ibland) o shoppa i lugn o ro.
    Hur långt är "utanför stan"? Kräver det bil?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-14 11:57:04 följande:
    Jag vet inte heller vad vi ska syssla med i eftermiddag, känner mig lite uttråkad. Hade hoppats att kusinerna skulle vara hemma men det verkar inte så.
    himla tråkigt väder e det med. Mulet o blåser.... *tjurar lite*
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10