Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Myris83 skrev 2008-08-22 08:25:55 följande:
    Nummer fyra går inte å titta på, gör om ja blir ju jättenyfiken!!!Jag älskar den warm stripe...den är jättefin ska nog ha den till min röd/rosa bugga! Vi kommer bli färgglada :)!
    Går inte

men på pippilotta.se  rosa snuggle angora/sammet va det

warm stripe e jättefin
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2008-08-22 10:03:40 följande:
    Har ni sett att bilder från bildtråden "lånas" på Tradera? Även de vattenmärkta Jag hoppas att de frågat om lov innan-jag gillar inte när man tar mina bilder utan att fråga om lov!Hittade denna bilden:www.tradera.com/RETRO_velourbyxor-auktion-708...
    Men fy!!! de där e ju min bild ju!!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 10:16:00 följande:
    Igen liksom! Vad är det för fel på folk? *Morr*
    Emmsan skrev 2008-08-22 10:16:36 följande:
    du kan anmäla autionen till tradera o förklara varför  hon riskerar att bli avstängd
    Buttelina skrev 2008-08-22 10:18:47 följande:
    så jäkla dåligt att bara sno nån annans bild så
    Ja fy sjutton för sånt
    Mosen08 skrev 2008-08-22 10:18:15 följande:
    Jag anmälde den auktionen nu... men det är ju inte alltid tradera tar tag i saker o ting
    Tack!! Ska kontakta Tradera jag åxå, jag verkligen avskyr sånt där!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-08-22 10:21:21 följande:
    Tyvärr hände det inte något alls när jag anmälde trots att det inte var några oklarheter alls Men man kan ju alltid försöka
    Jag har anmält förr o auktionen stängdes ner på en gång! Mina bilder har "lånats" måååååånga gånger fasiken överallt *sur som tusan*
    Buttelina skrev 2008-08-22 10:22:51 följande:
    vi borde alla massbomba säljaren som snott bilden med en massa arga mail
    Ja gör det!! Jag har mailat henne nu å är inte auktionen nerstängd om 30 min så kontaktar jag tradera!! Så less på bildtjuvar!! Bekväma typer som inte orkar ta egna bilder, fy sjutton!!!
    Mitt livs lycka skrev 2008-08-22 10:22:55 följande:
    Inte ok att använda andras bilder, spelar ingen roll att hon skriver att hon lånat bilden! Har hon inte frågat ägaren av bilden om lov så är det verkligen INTE ok att använda den!!! Usch, vad irriterad jag blir! Hoppas att hon blir avstängd från tradera!
    Ja USCH!!! Skrikandes
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2008-08-22 10:30:15 följande:
    Jag skall också anmäla
    Buttelina skrev 2008-08-22 10:31:45 följande:
    jag har mailat henne nu
    nikki2006 skrev 2008-08-22 10:32:20 följande:
    Vad är det för lata djävlar som inte kan fota själv, det är ju inte din byxa hon säljer
    Tack tjejer!!  Ni e bästaste i hela världen
    Mosen08 skrev 2008-08-22 10:31:52 följande:
    Dom måste tycka att du är en vääääldigt bra fotograf
      ja eller hur!! med just den bilden va ju VÄRDELÖS åxå, gick inte att få fram de röda i byxorna ens.. Ja jösses!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-08-22 10:32:58 följande:
    ja, det var min tanke också angelinah tar fina bilder
    Smultronhjärta skrev 2008-08-22 10:34:13 följande:
    Precis min tanke Nej men seriöst så tar Tradera mycket jobb bakom själva auktionen-strykande,fotande,photoshoppande etc.Klart som f*n att man blir sur då!
    Ja, man lägger ju ner en himla massa tid på Tradera bilder.. Ljus, strykande,in i datorn, behandla-klippa-namnge o allt de där.. Å sen kommer nån slappis å snor den!!

Ska nog börja lägga vattenmärke MITT PÅ from nu!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-08-22 10:36:17 följande:
    Ja precis Hennes bilder har ju bra skärpa o så o säljaren har väl ingen bra kamera...inte för att jag vill rättfärdiga utan tycker fortfarande att det är väldigt fult gjort. I våras hittade jag ju inte bara en snodd bild från mitt album här, utan dessutom en bild med Maia på! Där hon sålde ett likadant plagg som Maia hade på sigo då hade "lånat" min bild. Fyyyy vad arg jag blev Tradera stängde ner auktionen direkt när jag länkade till mitt album här.
    Å jösses!! Hade jag sett en bild med Ida på då jäklar!! Hade blitt totalt vansinnig Skrikandes
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-08-22 10:42:03 följande:
    Vi får hålla utkik åt varandra Ser någon från denna tråd en bild som de tycker sig känna igen härifrån så bara tipsa så ska säljaren allt få
    Ja!! Jag ska hålla ögona öppna mer än nånsin nu framöver!! Sen blir de massbomba säljaren om man ser nåt!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2008-08-22 10:44:54 följande:
    duntoffla - Va Så sjukt att ta bilder o låtsas att det är ens eget barn...det borde blivit polisanmält!
    Håller med!!! Skulle de hända mig skulle jag för de första bli riktigt rädd, sen skulle jag absolut koppla in polis!   *otäckt ju* 
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-08-22 10:46:02 följande:
    Jag äääälskar dom.Neh, inte jag heller Tycker mest det brukar vara skräp där men dom här är jag super nöjd med, köpte även en munkjacka som också var jätte snygg.
    Å jösses vilken cool kille!!!

Den där outfiten blev jag ALLDELES kär i.. Sååååå snyggt och tufft!! Cool
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10