Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen: du såg att orange kommit i baby va?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 23:08:25 följande:
    Fast matador har yttermått...
    det står ju sulans... menar de yttersulan? Fånigaste jag hört! Det skiter man väl i
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-14 23:21:40 följande:
    men jag har ju snart heeeela villervallas kollektion
    äsch vad gör det?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-14 23:26:51 följande:
    haha jag vill ju kunna fynda lite när det blir rea ju men men det kommer bli en beställning till... ska kolla vad jag har i gederoben och tänka till lite sen får det bli en beställning imorgon nån som vet när vv kommer med höstkollektionen?
    de har inte börjat rea i gbg ännu iaf (reservation för sista dagarna)... så det dröjer nog lite.  Va de inte sena förra året? *minne som guldfisk när det kommer t sådant*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-14 23:32:28 följande:
    jo dom var rätt så sena... vet du när nya kommer?
    nej tyvärr inte. Men ska knata iväg o handla byxor t Thea i veckan. Ska försöka få svar då
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Butte: färgerna har jag ju sett men jag ska försöka komma ihåg dem denna gången

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Nä nu måste jag sova Natti

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hej tjejer!
    Ängeln: klokt val! Den orange är tokfin!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Ang matador o payson... Vet inte om ni sagt det tidigare men jag tycker det är synd att de inte kollar om man vill ha ngt annat innan de för över pengarna. När en vara är slut alltså. Vill de inte sälja?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-15 11:38:10 följande:
    Håller med.O jag vill ju hellre ha pengarna till mitt vanliga konto, det förvinner ju några kronor när man tar ut dom från Payson, tråkigt att vi som köpare ska bli lidande när dom inte kan uppdatera lagret.
    precis! om man retunerar en vara så kan jag tycka det är ok, men inte om de inte har uppdaterat sitt lager. Man förlorar ju på det om man ska hårddra det... Även om det bara är 2kr så är det PRINCIPEN.
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10