Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-23 16:17:23 följande:
    Här är det oxå skittrist, och tvättstugan har man till råga på allt.Men gumman ska jag och ungarna komma till dig nån dag och pigga upp dig. Är ju hemma med båda nu då sonen har "sommarlov" från dagis
    Ja va roligt de skulle vara   Ni är så välkomna så!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

god morgon

hoppas ni sovit gott!

Igår köpte jag en symaskin och satt och sydde till kl 01 i natt

Börjar med nåt litet till Buggan, men sen ska jag på kläder, Ida ska få lite shorts tänkte jag, det borde inte vara så svårt

Kanske man får paket idag åxå, hoppas hoppas!!

• RååSa BuBBlan
    CamillaJ skrev 2008-06-24 10:26:34 följande:
    God morgon tjejer.Usch känner mej förkyld Villket hemskt väder, inget kul alls blir att sitta inne hela dagen lång.Helt OT men jag ska beställa tid för min tatuering idag,MEN hitta ingen blomma jag fastnat för.. vill ha en förgätmigej men hitta ingen bra bild. Om nån ha nåt förslag på nån sida med blommor verka vara svårt att hitta tatueringar hojta till!!Isak fyller 3 år på måndag vad ska jag köpa???Vill köpa jeans hittade dom rockefella som jag ville ha men finns ingenstans i hans storlek så hojta till om ni vet snygga jeans till killar... (ej nova star) vill inte ha mudd till stor killen.
    Usch.. förkylning på sommarn e inte kul
    Buttelina skrev 2008-06-24 10:37:05 följande:
    hej tjejermorgonen här började inte så bra. Vaknade med en intensiv smäta i mitt ena öga. Ringde sambon och raka vägen ut på ögonakuten. hmm. Visade sig att min hornhinna gått sönder när jag sovit, så jag hade ett sår på hornhinnan. ajajaj, säger jag bara. fick bedövningssalva i ögat och alvedon så nu känns det bättre. även salva till ögat i minst 4veckor  annars kommer såret fortsätta gå upp jaja, har det hänt något skoj här då?
    Men fy   stackars dig!!  Hoppas hoppas det går över snabbt!!  *kramar om*
    J essica skrev 2008-06-24 10:37:38 följande:
    Jäklans vad du är duktig då Jag kunde inte ens sy i resår i katvigbyxor så jag lämnande de till mormor
    Det är ju såååå roligt!! Å måste säga att jag blev rätt nöjd med projekt nr ett   inte perfekt, men helt ok!!
  • RååSa BuBBlan
    J essica skrev 2008-06-24 10:54:22 följande:
    Och ju mer dy syr desto bättre resultat kommer det ju bli också
    Japp, så nu blir det typ 10 sittdelstyg på raken sydda här hemma   ha ha..  Ska nog ge mig på en sufflett till sen åxå.. Men först blir det velourshorts till bubblan
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-06-24 10:56:37 följande:
    ja, bara jag är bra till jag är bättre till på torsdag då jag ska shoppa med lina tjolla och ev ronya
    Man kan hoppa med ett öga     det bara får du ju inte missa liksom..  Å va jag skulle vilja följa åxå
  • RååSa BuBBlan

Å varför går det inte att ladda upp bilder för då    *surar*

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-06-24 11:05:46 följande:
    haha, ja jag får väl se ut som popeye i värsta fall vill verkligen inte missa det! blir det inte värre så åker jag så klart. jasså du syr nu? går det bra?
    ha ha ha   popeye...

Japp, nu syr jag..   det går bara bra!!  Känner att det saknas vissa plagg jag vill ha, som tex velour shorts, frotte shorts.. Å köper man massa fina färger så kan man ha garderoben full sen, billigt och bra Skrattande
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-06-24 11:09:45 följande:
    Jag kan inte heller ladda bilder Postis var ju här med paket från Hippo
    Sååå irriterande!!  Det funkade inte för mig igår heller, typ halva dan helt omöjligt
    Buttelina skrev 2008-06-24 11:10:23 följande:
    superbra och en skoj hobby! Då kan man snart börja beställa av dig då
    hi hi
  • RååSa BuBBlan

Ihhhh.. ajabaja har dragit pengarna nu, då kanske de kommer idag Skrattande  en liten nätt order på 2100 kronor

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-06-24 11:21:51 följande:
    OJ, vad beställde du då?
    Hm.. ja du.. va sjutton köpte jag

Småfolk linne och 2 suits till Ida, sen blev det en del Nanoou på rea, Hollys och Kikkid till Bella, nån Hollys till Ida.. Minns inte exakt så det blir som julafton
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10