Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ellenagnes skrev 2008-06-11 13:14:38 följande:
    Hmmmmmmm, jag vill inte sälja min för 171 kr. Usch!!!
    Oj va liteFörvånad Hur gammal var den? Ingen active va?
  • J essica
    jompa skrev 2008-06-11 13:17:52 följande:
    Tjejer tjejer: Jag har fåt jobb!!!!!!!! Är så glad att det nu är klart, äntligen Nu slipper jag gå på fler intervjuer och en riktigt bra deal fick jag oxå, de ville verkligen ha mig.Nu ska jag nog shoppa nåt fint och fira, eller just det klickade hem en massa igår ju från T. Ähhh nåt litet i alla fall ska jag ha. Fin fina barn i BT. Så fin den där vindjackan från Katvig är.
    Grattis!!!

Och grattis till Fin miniature jacka Lite avis då jag la mitt maxbud för lågt
  • J essica

Jompa: Ja tänk på mig om den inte passar

• J essica
    ellenagnes skrev 2008-06-11 13:25:53 följande:
    3 år gammal orginal. Kostade 1100 när jag köpte den.
    Oj vilken otur du måste ha haft då!!
  • J essica

Halloj flickor!! SHoppas det nåt?
    jag har ekonomishoppat på Dunnis. Fick 1 par leggings, 2 swettisjackor, två tröjor, 1 tshirt 1 tanktop och 3 pyjamaser för fem hundra spänn
    Typ vad man får ge för två moloplagg

• J essica
    Tjejtriss skrev 2008-06-12 16:46:48 följande:
    Hej på er! Har inte varit här på hela dagen eftersom jag har varit i Göteborg och pop-rea-shoppat! :)
    Avis jobbad etill fyra och sen är det ett antal mil till närmsta po.p så nån rea för mig blev det inte När jag väl är ledig är det nog ingen ide
  • J essica

Vad är det rea på på EST? Hittar typ ingen rea där ju Fundersam

• J essica
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    Åååå va roligt
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 21:35:34 följande:
    Kod SOMMAR08 ger 30%
    TACK
  • J essica

Hej tjejer Helt OT:

Fyyy va dbesviken jag är på Dunnis!!! Beställde igår morse och på kvällen. Beställde först för bara 300 och såg sen att 500 var fraktfritt då gjorde jag en beställning till och skrev att jag ville ha beställningarna ihopslagna. Tror ni det gick? Nej för ordrarna var redan exp. Då struntade jag i hela ordern ska jag liksom behöva betala 140 spänn i porto? Dessutom har jag inte ens fått några orderbekräftelser fast man skulle få det.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10