CamillaJ skrev 2008-06-24 10:26:34 följande:
God morgon tjejer.Usch känner mej förkyld Villket hemskt väder, inget kul alls blir att sitta inne hela dagen lång.Helt OT men jag ska beställa tid för min tatuering idag,MEN hitta ingen blomma jag fastnat för.. vill ha en förgätmigej men hitta ingen bra bild. Om nån ha nåt förslag på nån sida med blommor verka vara svårt att hitta tatueringar hojta till!!Isak fyller 3 år på måndag vad ska jag köpa???Vill köpa jeans hittade dom rockefella som jag ville ha men finns ingenstans i hans storlek så hojta till om ni vet snygga jeans till killar... (ej nova star) vill inte ha mudd till stor killen.
Usch.. förkylning på sommarn e inte kul

Buttelina skrev 2008-06-24 10:37:05 följande:
hej tjejermorgonen här började inte så bra. Vaknade med en intensiv smäta i mitt ena öga. Ringde sambon och raka vägen ut på ögonakuten. hmm. Visade sig att min hornhinna gått sönder när jag sovit, så jag hade ett sår på hornhinnan. ajajaj, säger jag bara. fick bedövningssalva i ögat och alvedon så nu känns det bättre. även salva till ögat i minst 4veckor annars kommer såret fortsätta gå upp jaja, har det hänt något skoj här då?
Men fy

stackars dig!! Hoppas hoppas det går över snabbt!! *kramar om*
J essica skrev 2008-06-24 10:37:38 följande:
Jäklans vad du är duktig då Jag kunde inte ens sy i resår i katvigbyxor så jag lämnande de till mormor
Det är ju såååå roligt!! Å måste säga att jag blev rätt nöjd med projekt nr ett

inte perfekt, men helt ok!!