Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Terezita: alltså din lilla pösmunk i vita IdaT... Han är ju så gosig så man smäller av

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Gosmamman: men nu har du ju börjat iaf! Det är så segt o lägga ut....

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    terezita skrev 2008-07-16 21:09:26 följande:
    tack så mycket detsama... blev nostalgi för mig att se era små oxå... dom har ju trots allt vuxit upp framför en (i bildtråden)
    visst är dte roligt Speciellt såna som föds in i tråden är roligt. kul att följa utvecklingen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-07-16 21:12:53 följande:
    nu blev det visst en nostalgi tripp för mig också.. kunde inte stå emot längre
    lillebror är ju bedårande! OCh lilla Isabel... har hon varit så liten
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

OT fråga... ni som köpt velourjacka fr Lindex... hur stor är 86? Sååå sugen på orange men inte kollat på den ännu. Den är säkert enorm

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-07-16 21:19:02 följande:
    Köpte velor byxor i 86 till Svea. Hon är 75 lång och de sitter jättebra på henne. Så jag kan inte tänka mig att jackan är så jättestor den heller. Eller?
    Men jag har 86 t Thea också. De halkar bara ner HELA TIDEN... Men så gillar hon o gå barfota med...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:28:42 följande:
    Bebben kan ha 86 men jag köpte 92. Dom e väldigt baggy men mudden håller dom uppe. Men så har ju bebben inte dom smalste vristerna heller
    Thea måste ha tändsticksvrister... det är jättejobbigt för ALLT åker ner. Hon har 74 i lindex velour bara för att hon ska slippa trampa på dem o halka...*mer smör i maten*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-07-16 21:32:30 följande:
    Men M har oxå 74 i sina. Och hon får massa fett i maten
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:38:48 följande:
    Bebben får inget extra fett utöver det som redan finns i maten och smör på sina smörgåsar och hon ser ut som en köttbulle ändå. Storasyster däremmot är som en tändsticka hela hon och hon skulle kunna dricka fett utan att det syns.Inget att göra åt, sy in ytterligare lite resår i mudden kanske?
    Ja jag får väl göra det. Tur jag har 2par. Ett att misslyckas o testsy på
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-07-16 21:43:15 följande:
    Du behöver knappt sy ens, bara sprätta ett pytte hål och trä i resåret och knyta en knut. Det är ju på insidan så det syns inte.
    Ja jag ska prova *samlar mod*
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10