Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll tjejer! Stön vad det inte är roligt nu.... Thea är sååå kass i magen. Tycker hon legat på skötbordet mest hela dagen... Måste nog trösta mig m ngt. Förslag mottages tacksamt

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-27 21:35:56 följande:
    GodkvällNaah, stackars Thea.Liam var lite kass igår, men det berodde nog mest på all sand han stoppat i sej.Klart du ska tröst shoppa lite, en Molo tröja kanske?
    Vi är inne på 3e dagen här... vet inte riktigt vad som är galet... Som tur är så äter hon och dricker mycket. Inte speciellt pipig heller.

Molotröja e ju inte fel. Har älgprintet kommit än? T baby alltså...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-07-27 21:40:18 följande:
    Go kväll! Stackarn! Klart du måste tröstshoppa lite. Vad är du sugen på? tröja? klänning? byxor? suit?
    tröja och/eller byxa... INGA SUITS! Och klänningar får det allt vara stopp på nu. Det svämmar över!

(Dagens OT-tips...Po.p kör sina landskapsklänningar för 70:- nu!! Thea "behövde" visst en till märkte jag...)
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-27 21:43:02 följande:
    Bra att hon äter och så ialla fall, hoppas det går över snart.Tror inte älgarna kommit som baby tröja än, men det finns ju många andra fina också
    Äsch då! Vad ska jag då ta....*funderar*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-07-27 21:48:59 följande:
    Blommorna är fina men de har du kanske redan? (molos alltså)
    Blommorna finns redan Men instämmer såklart i att de är rackans fina!
    ängeln83 skrev 2008-07-27 21:50:42 följande:
    Lite stars kanske? eller bubblor.
    rosa/gröna stars gillar jag! Sett den tröjan?? finns ju jr på poppen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-07-27 21:55:27 följande:
    Den beställde jag igår, och den blåa med stars www.matadorkids.se/images/uploads/DSC07942.jp...
    aha! Klart liam ska ha stars! De turkos byxorna tycker jag är så jäkla fina men de är faktiskt inte riktigt Theas stil...tyvärr
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Alltså har fresh glömt o betalat för sin domän eller?

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-07-27 22:09:36 följande:
    Trodde nästa du hade dem redan. Starsen är fina. Eller varför inte den orangerandiga med lila kanter?Nä, nu är det kaffe och fotbad som gäller för mig. Sen sängen. Är aptrött idag.Natti natti!
    amen jag har ju byxorna... tycker det blir för mycket m tröjan med... iaf än så länge
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll! Bild på landskapströjan Loveliva? Har inte hunnit läsa ikapp så du kanske redan har meddelat detta...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Hej igen! Öh fullt upp här... Tjolla: gott ni haft det då! Och rolig shopping är ju bara plus!

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10