-
Attans fanns bara 98 i dom hmmm... trist!!belladona skrev 2008-06-25 11:37:25 följande:novastar ? tycker både byxorna och jackan vara stora i storlek
-
Preggi- Så fin hon är sötisen!!
Nova star mössorna hur är dom i S M och L vad motsvara det typ om man jämnför med Katvigs ???? -
Preggi- Vad har du skickat eftèr?
Jag håller med på med en order...på röd Wct Jacka nova star och en röd ns mössa men vet inte storleken Isak borde ha på mössan har ingen aning om dom storlekarna. -
Åh ingen som vet storlek??? På NS mössorna?? Måste verkligen skicka iväg nu ...orden.
-
Preggi- Tack så mycket ringde precis Jennie...(jen80) hehe så jag väljer M till Isak!
Så nu har jag beställt för idag,
Så nu har han iaf fått lite presenter ..haha men måste köpa nån leksak med
Men iaf idag har jag beställt Rockefella Jeans, Wct jackan den röda NS och den röda NS mössan! Kul... synd att det inte fanns kvar på toddler.. men men.. det bli nog kanon!
Nu ska jag fixa lunch, lillkillen är lite hängig eller trött ha sovit mesta av dagenmen hoppas han är pigg när han vaknar!
Kompisar ska komma hit snart och medans jag kollat och beställt kläder har Isak levt rövare här hemma.. måste snabb städa lite -
När ska du göra din tatuering?ängeln83 skrev 2008-06-25 12:10:40 följande:Tillbaka igen.Fick åka till mamma och pappa för att skriva ut bilden på tatueringen, skrivarn strular ju som vanligt här.O unge till att stöka ner, vi var väl där i 20 min, kattens mat låg över hela köket, grejer i skåp var utdragna, lillebrors rum helt upp o ner vänt...O nu tycker jag minsann att postis kan komma, men det lär väl dröja 1 timma till
-
God morgon!
Hade hoppats på lite finare väder, fy va tråkigt sommarväder.
Idag hoppas jag kanske på att det kanske kan komma ngt på lådan
Kan ju inte hoppas för mycket då jag skickade efter igår...
vänta iaf på lite Nova Star och Rockefella. -
Hej åh fick paket idag iaf ett ..från kidzshoppen
I like hehe snabb leverans!!! *Tack* åh så fint det var ihop den röda wct jackan och röda Ns mössan åh är grymt sugen på att dra på Isak det ...men åh få vänta tills måndag
hehe... fick slå in det direkt.
Men hoppas att jeansen kommer imorgon så det hinns innan han fyller. -
Jag har bestämmt mej men är nyfiken på vad ni tycker eller villken ni tycker är finast av dessa tatueringar ..kan säga att jag ska ha den på benet nere och den ska inte vera mer än max 10 cm... helt OT jag vet
Små dåliga bilder kanske ser lite iaf
Denna
eller denna ... (liten som attan)
eller en liten till...(bilderna är kassa)
Ni får gärna säga va ni tycker..alltid kul att höra!!! -
Hej okey ja tackPreggi skrev 2008-06-26 12:15:33 följande:Hallå!Jag har fått jobb!!! Så skönt att det äntligen är klart. Fick tom lite mer i lön än vad jag hoppats på. Det här måste firas med lite shopping. Vad shoppas här idag? Jag tycker ettan eller tvåan. Allt bra med er?
ska iväg och visa mitt motiv nu!
Är mycket kär i den fina ängeln MEN inte riktigt jag / min stil men nr 1 blir det fast i miniformat inte jätte mini men mycket mindre
Ängeln83 -Åh så fin Liam i BT!! Super snyggt