-
Lollopard har också filtar, jättemjuka och fina, de borde finnas på rea någonstans, vet tyvärr inte var.Jessys skrev 2008-06-18 22:25:34 följande:alla filtar är ju så dyyra o dåligt utbud tycker ja oxå.. nåja. är ju ingen panik ännu
-
Vad roligt!! Härligt Emilio! Förstår att du är stolt!lillronya skrev 2008-06-18 22:31:41 följande:Gokväll!Ni är så roliga här!Denna stolta mamman måste idag meddela att Emilio kan gå!!
Nu ska jag också hoppa i säng, godnatt tjejer och shoppa väl! -
Kikar in och önskar
GLAD MIDSOMMAR
Maugu, åh vad skönt att höra i från dig! Har tänkt jättemycket på dig och kollat din blogg dagligen. Hoppas att du tillfrisknar snabbt och att ni får en härlig midsommar! KRAM! -
God kväll! Så fina midsommarbarn i bildtråden! Vi hade en mysig dag igår hemma hos svärföräldrarna. Båda pojkarna vägrade att dansa runt midsommarstången men ponnyridning och fika gick för sig
Idag har vi firat med mina föräldrar. Oj vad mkt god mat jag har ätit, har lite ångest just nu och funderar på att sticka ut och springa en sväng lite senare. Fast just nu ösregnar det verkligen..
Börjar redan längta efter höstens kollektioner känner jag.. Så otacksamt! Sommaren har ju precis börjat -
lollypop skrev 2008-06-21 19:31:45 följande:Go kväll go kväll!!!Finfina midsommarbarn i BT Här firades också en lugn midsommarafton!Dvs. dagtid
Godkväll!
Jag visste väl att jag inte var den enda som längtade till hösten
Jag har hört ryktas att Nova stars höstkollektion innehåller många små guldkorn och sett glimtar av Mini A Tures vinterkläder, det verkar lovande!
-
He hej! Grattis till lillkusinen! Vad roligt! Jag älskar Mini A Tures bodies med ankare på, så fina! Molos bilar är u också toppenfina. Och Katvigs gröna chessbodies. Och..ängeln83 skrev 2008-06-21 19:47:00 följande:Hallå igen.Nu har vi varit hos mina föräldrar och grillat, fick världens godaste fruktsallad till efterätt, så nu är jag sjukt proppmätt O nu ska jag verkligen försöka hitta nåt att shoppa.Imorse fick Liam ännu en kusin, en pojke, förslag på några fina bebis pojk kläder?
-
Godkväll! Härligt med sovmorgon! Vi fick också sova imorse, till kvart i nio, det har inte hänt sen stora killen föddes att alla fått sova så länge, superskönt!Jen80 skrev 2008-06-21 19:50:08 följande:God kväll!Var hos mina föräldrar igår och det blev rätt sent för barnen. Åkte inte hem förrän 22-tiden, men Ilon höll sig vaken hela vägen hem (20 min) medan Liam somnade direkt vi satte oss i bilen . Detta brukar dock inte påverka hans sömn, utan Liam brukar alltid vakna mellan 5.30-6.30, men i morse vaknade JAG strax innan 10 och då sov ff hela familjen. Hur knäppt som helst! Så vid 11 satt vi och åt frukost hela bunten. Liam och Ilon vaknade inte förrän efter 10 och Ava samtidigt som mig. Det är nog enda sovmorgonen vi fått både jag och sambon samtidigt på flera år .Isolde: Åh, jag längtar också efter höstkollektionen!! OCH efter en varm sommar!!! Vart är värmen?!?!??! och solen...
-
Plastisock har jättefina lila leggings.Saraia skrev 2008-06-22 09:27:20 följande:ja det lutar åt den, frågan är bara vad hon ska ha under då kantbandet är lila - svårt att hitta lila leggings??
Godmorgon! Härligt väder idag och barnen sov till halv åtta så alla är pigga
Tror nog att jag kan hitta lite på LLM rean imorgon så jag ska hålla mig undan från shopping idag -
Godmorgon! Vad skönt att din kompis fick sin lilla tjej till slut, lät om en jobbig förlossning. Kul att shoppa småttDuntoffla skrev 2008-06-22 09:34:57 följande:God morgon! Idag är det en bra dag. (lite trött dock) Solen skiner ute, vi ska på kalas och min kompis fick i natt en liten tjej!! Wieeee! Äntligen! Nu ska det shoppas ngt fint till lill-tjejen!
-
http://www.lillaw.se/ Här finns de lila leggingsenSaraia skrev 2008-06-22 09:39:24 följande:[citat]Plastisock har jättefina lila leggings.nåt exempel på nån nätshop som har plastisock? kom bara på 1klass o de hade inga lila leggings....