-
Båda mina killar har fått stockcar tröjorna, helt UNDERBARA! (Tyckte grabbarna också !)Sugen på de rutiga byxorna också..Hilti skrev 2008-08-18 20:39:42 följande:Nån av er som har shoppat kläder från Louise Frederiksens nya märke Louielouis? Det ser ut som att det är dyrare enn Molo, men massor av fina print.
-
Vet inte om ni sett det, men Eleraff har lagt in Molooverallerna!!! Inga lurv! Får väl ha dem under overallen när de kommer i dec...
-
Suck.. Jag hade bestämt mig för den gröna overallen - sambon tycker den är ful (förra årets var ju roligare) o tycker nu POP:s gröna... Vilka kval ( o lyxproblem!). Molo känns roligare, det bara är så!
De verkar ju lägga upp mer o mer, kanske kommer i strl 92, fast jag hade problm att få tag i tvådelat i strl 98 förra året! -
"Min" lokala butik säger nu v 36-36 både vg lurv o overall.
-
Näe, nu behöver jag hjälp!!!! Brukar alltid veta sånt här men.. Om ni skulle köpa overall o mössa (Molo) till en liten kille - vilka skulle ni valt? Hjälp! Granit, grön eller vad?
-
Ok prövar igen, lillen tryckte bort mitt inlägg!
Tack för svaren, har varit helt säker på den gröna hela tiden innan den kom upp hos Eleraff. Började då tveka eftersom den inte kändes så pigg i färgen, samt matchas med en grå mössa...
Men ska nog stå kvar i den, vill ha färg medans jag fortfarande kan bestämma, blir så mycket svart o grått när de blir äldre! Behövde bara få bekräftat att fler tyckte att årets gröna var ok! Har tyvärr ej sett den IRL.
PS. Han är ljusblond, men har inte mkt marinblått, garderoben ser ut som en färgpalett som mormor sa när jag visade henne senaste danskinköpen. Inte odelat positiv tror jag! -
Alla är fina, den rosa ärr bedårande tycker jag! De andra lite häftigare... Fanns mer fint till tjejer!
-
Hej i tråden! Skulle ju bojkotta Katvig men det kommer inte att gå.. Vill ha blå grön tröja o sen det blå veloursetet till. Ni som tvättat den randiga tröjan hur blev den? Lika tråkig som den orange blå vi har på idag???
Ni som kan: Bus o Rackartyg har VIP kväll nästa tisdag! -
Prövar en fråga till.. Vet ngn om jag kan få tag på vårens turkosblå velourjacka (katvig) strl 104-110? Eller möjligtvis den or/blå randiga...
-
Ja gör det!!!loveliva skrev 2008-08-21 10:49:08 följande:Ja och orange/rosa och brun/brun Men har inte invigt dem ännu, inte heller tvättat dem. Men jag återkommer med rapport så fort de varit i tvättmaskinen
Du kan ju alltid kolla lurv på K? :). Beställde Molooverall m mössa från Eleraff nu orkar inte kolla med K hela tiden... Eg är det den turkosa jacka jag vill ha, men kolla gärna! De hade jättesnygga eBBe jeans nu!