Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-29 21:54:30 följande:
    Ge mig lite förslag på bra jeansshoppar i Gbg!!!! Ska tillägga att det är JAG som ska ha nya jeans
    Oj måste det va hela shoppar m jeans Jag har handlat lite överallt... Rebel är bra tycker jag... Champagne med....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-07-29 22:11:51 följande:
    Näädå, bara där finns jeans Kommer nog hålla till runt Kungsgatan, finns där några fina jeans?
    vad du begär av mig Du hittar säkert ngt. Men det ligger ganska mycket stora drakar på kungsgatan m omnejd...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-07-29 22:18:33 följande:
    Näää inte alls Jag gillar INTE Molo Vad heter Minishops gata då?
    vallgatan!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:16:49 följande:
    minishop finns ju, men de säljer ju t ex Molo, inte alls vad du letar efter....
    du tror inte det blir väl tajt på loveliva
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:22:56 följande:
    hon behöver ju inte ta babystorlekarna 
    haha
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

nä nu blir det sängen här! natti natti!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God middag! Thea snarkar som en grovarbetare idag *hoppas på paket idag-sommarpostis sen*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

På tal om bada. Thea har fått för sig att hon ska ligga ner i badkaret nu! Gud nåde den som försöker få henne att sätta sig upp

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    loveliva skrev 2008-07-30 12:34:08 följande:
    Snacka om dramatisk förmiddag här.Vi hade varit på lekparken och Love ville i vanlig ordning inte gå in, så han cyklade ner till skogen (ca 50 m från huset). Jag tog Melker & Hilda och gick upp med dem till lägenheten, och tänkte att Love kommer väl, men det gjorde han ju inte Så jag fick springa ner till skogen för att hämta honom, och var då tvungen att lämna Melker & Hilda i lägenheten. När jag kommer upp med Love till lägenheten är dörren LÅST  Melker hade låst och min väska med nycklar & mobil var inne i lägenheten. Och när jag bad honom låsa upp sa han "vill inte". Gahhhhhhh vilken panik jag hade!!!!!!!!!!Sprang efter vaktis, men de kan inte öppna. Fick låna deras telefon och ringa efter älsklingen. Så efter 30 min kommer han och under tiden har både Melker & Hilda skrikit som galningar.Melker var helt slut efter den persen så han somnade, och Hilda också. Så nu har jag tröstshoppat lite planeter, ny varukorg till buggan & en skip hop dash
    Åh fy! Jag svettas bara jag läser detta....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Men vart äääär postis

**Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10