Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-03 22:41:48 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-08-03 22:37:31 följande: Ja visst är det konstigt? Idag är jag så trött så jag ska minsann leta upp sängen alldeles strax. Ahh, gillar det blåa apple och det grön/blåa...
    usch jag känner mig helt slut....*tar mig i kragen* Natti natti!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God middag! Idag har vi varit o lämnat prover hos läkaren... Stackars Thea-det va det värsta hon varit med om. Men nu är det gjort iaf

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    NovJenny skrev 2008-08-05 11:26:36 följande:
    Oh, måste jag ha missat. Vad är det med lilla Thea?Prover är det värsta jag vet när det gäller barn. Noah har också råkat ut för det några gånger... Mammahjärtat är itne gjort för sådant. Nej, nu ska jag skura golv.
    Hon har haft dålig mage ett bra tag. Inne på sin 11e dag nu. SÅ läkaren tyckte det va lika bra o köra en omgång på henne. Blod o bajs... ryyys för det första. Ingen roligt upplevelse...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-05 11:29:46 följande:
    God morgon!Men stackars Thea! Hoppas att de hittar ngt som de kan åtgärda lätt. (missförstå mig rätt) Det kanske är ngn liten bakterie som härjar.Hur är det med dig då? Forfarande snorig?
    hostig o bedrövlig... men ingen större fara.

usch ja det va verkligen synd om henne! Till råga på allt så lyckades den där remmen som de drar runt armen nypa fast sig i skinnet när de skulle ta loss den. Så den hängde där på undersidan av armen i hennes stackars skinn och gick inte att få loss! Det tog lååång tid och hon gallskrek ju såklart! M gel fick de tillslut loss den
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-08-05 11:37:02 följande:
    nej  men fy stackarn!
    Ordentligt märke blev det. Måste gjort svinont! Usch jag hade gråten i halsen där ett tag. Vi kunde ju inte bara dra heller för den satt verkligen FAST! Ingen av dem som jobbade hade sett ngt liknande innan.....
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-08-05 11:49:08 följande:
    Men fyyy, stackars Thea *skickar massa kramar*Hoppas magen ordnar upp sej snart. Tycker inte alls om hemska sjukhus historier, har aldrig mått så dåligt som när vi var inne med Liam när han slått i näsan.
    TAck!
    NovJenny skrev 2008-08-05 11:49:11 följande:
    Usch, hoppas Thea snart lir bättre! Kramar från oss...Butte: Joo, jag har ju insett att jag måste prioritera! Så det får bli kläder till Noah först även om det mesta jag vill ha är till Lilly. Men men..
    TAck!

Hoppas på snabba provsvar nu...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Alltså den sista bilden i småfolks katalog (på nätet) Är det en "stor" tjej eller ska det föreställa en vuxen?? Tänk o ha en sån luvtröja o mysa i!! *hoppas*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-05 12:14:23 följande:
    Förresten- vad har man för vantar så här på hösten?
    beror väl lite på väderlek men ett par regnvantar tror jag nog att jag ska köpa... Sen har hon ett par andra fr i våras som hon fortfarande kan ha...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Duntoffla skrev 2008-08-08 10:57:38 följande:
    God morgon!Hur är det med er? Bättre? Fått några provsvar?
    Nej det är inget bättre alls... Börjar bli smått desperat. Ska ta om ena bajprovet men annars har de inte hittat ngt... Och jag har provat att utesluta både mjölk o gluten... vad gööööör man alltså?? *sjukt orolig för lilla magen*
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10